Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

2 kwietnia 2009 / 18:10

III edycja "Szkoły Mistrzów Fotografii" "Gazety Wyborczej"

III edycja
Komunikat prasowy

3 kwietnia ruszy III edycja "Szkoły Mistrzów Fotografii" "Gazety Wyborczej". Co piątek na stronach "Gazety" fotoreporterzy opowiedzą o tajnikach fotografowania, a czytelnicy będą mogli wziąć udział w nowym konkursie.

Przez najbliższe 3 miesiące czytelnicy "Gazety" z całej Polski będą uczniami "Szkoły Mistrzów Fotografii". Co piątek w "Gazecie Wyborczej" ukazywać się będą lekcje przygotowane przez wybitnych fotoreporterów "Gazety", którzy podzielą się z czytelnikami swoim doświadczeniem i wiedzą na temat profesjonalnego robienia zdjęć, będą też na bieżąco oceniać nadsyłane prace. W poniedziałkowym "Dużym Formacie" zaś omawiane będą prace najwybitniejszych fotografów o międzynarodowej sławie: Ansela Adamsa, Josefa Koudelki, Edwarda Hartwiga, Szymona Rogińskiego i Harry'ego Callahana.

Cykl redakcyjny połączony jest z konkursem dla czytelników. Tematy konkursowe to:

- Wolność - kocham i rozumiem - moje magiczne miejsce; miejsce, w którym czuję się wolny/-a; sytuacja, która daje mi odczuć smak wolności,

- Mikrokosmos czyli bliżej niż blisko - tajniki makrofotografii,

- Noc za ziemi - gdzie szukać światła, kiedy go nie widać,

- Fotografujemy Polskę w rocznicę odzyskania wolności - 4 czerwca,

- Lepiej niż w lustrze - portret światłem malowany.

Zwycięskie fotografie zostaną opublikowane w "Gazecie Wyborczej" i w serwisie Wyborcza.pl oraz nagrodzone aparatami cyfrowymi Nikon.

Akcja prowadzona jest równolegle na serwisie Wyborcza.pl. Partnerem szkoły jest Nikon Polska.

Podczas pierwszej edycji "Szkoły Mistrzów Fotografii" prawie 22 tysiące osób przysłało ponad 140 tys. zdjęć. Wyróżnione fotografie zostały opublikowane w specjalnym wydaniu "Dużego Formatu".

Więcej informacji - http://wyborcza.pl/0,91507.html

III edycję Szkoły Mistrzów Fotografii wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio ZET, RMF FM, Polskie Radio oraz stacjach radiowych Agory), w serwisie Wyborcza.pl oraz autopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.