Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 stycznia 2009 / 18:41

Najsłynniejsze opery w "Bibliotece Gazety Wyborczej"

Najsłynniejsze opery w
Komunikat prasowy

"Carmen" Georgesa Bizeta zapoczątkuje "Wielkie opery" - nową kolekcję "Biblioteki Gazety Wyborczej". Pierwsza książka z płytami DVD i CD trafi do sprzedaży w czwartek 29 stycznia. Wydawcą serii jest Agora, a partnerem - Alior Bank.

Kolekcja "Wielkie Opery" obejmuje 20 tomów, z których każdy poświęcony będzie innej operze jednego z wybitnych kompozytorów - m.in. Mozarta, Verdiego, Pucciniego, Rossiniego, Donizettiego, Wagnera i Moniuszki. Do książek, zawierających informacje o twórcy oraz kulisach powstawania dzieła, dodane będą dwie płyty - DVD z zapisem spektaklu na jednej ze sławnych scen świata, takich jak La Scala czy Opera Wiedeńska, oraz CD z inną realizacją tej samej opery. W kolekcji znajdą się interpretacje znakomitych orkiestr i solistów, m.in. Marii Callas, Plácido Domingo, Cesare Siepi czy Giuseppe di Stefano.

Tom pierwszy zawiera "Carmen" Georgesa Bizeta - w wersji DVD będzie to spektakl z 1991 roku, zarejestrowany w londyńskiej Covent Garden, na CD natomiast znajdzie się nagranie w interpretacji Chóru i Orkiestry Wiener Staatsoper pod batutą Herberta von Karajana.

"Carmen" ukaże się 29 stycznia w promocyjnej cenie 9,99 zł, kolejne tomy kolekcji dostępne będą co czwartek, w punktach sprzedaży prasy oraz na www.kulturalnysklep.pl.

Partnerem kolekcji jest Alior Bank.

Kolekcja "Wielkie Opery" wsparta jest kampanią w telewizji (TVP1, TVP2, TVP Kultura, TVP Polonia, TVP INFO, TVN, TVN24, TVNStyle, Polsat, Discovery Channel, AT Media), radiu (Polskie Radio PR 1, PR 3, RMF Classic, Stacje radiowe Agory), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Za kreację kampanii odpowiada TIMECODE, za zakup mediów - Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.