Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

22 grudnia 2010 / 15:33

Styczniowe "Logo" z programem do nawigacji GPS

Styczniowe
Komunikat prasowy

Styczniowy numer magazynu "Logo" jest dostępny razem z płytą CD z systemem nawigacji GPS MapaMap. Miesięcznik z dodatkiem ukazał się na rynku 22 grudnia br.

Płyta CD dołączona do nowego wydania "Logo" zawiera oprogramowanie do nawigacji MapaMap Pocket PC dla smartfonów - telefonów komórkowych i urządzeń typu Pocket PC z systemem Windows Mobile. Program prezentuje aktualną mapę Polski (wersja z III kwartału 2010) oraz mapy miast i miejscowości z zaznaczonymi m.in. ścieżkami rowerowymi, szlakami turystycznymi, a także fotoradarami i ograniczeniami prędkości. Użytkownicy MapaMap będą mieli możliwość skorzystania z pełnej wersji nawigacji do 1 marca 2011 r.

Gwiazdą styczniowego "Logo", prezentowaną także na okładce pisma, jest Paweł Wilczak, którego wkrótce będzie można zobaczyć na ekranach kin gangsterskiej komedii "Weekend" opisywanej w numerze. Czytelnicy znajdą w wydaniu także m.in. prezentacje 10 najbardziej oczekiwanych aut 2011 roku, porównanie 3 konsoli - Kinect, Move i Wii, pomysły na stroje na wielkie wyjście oraz 11 zestawów ubrań na narty i snowboard, a także przegląd modnych nowości - golfów i pasków do dżinsów oraz butów oksfordów.

Magazyn jest w sprzedaży od 22 grudnia w cenie 7,90 zł.

Nowe wydanie "Logo" jest promowane w kampanii prowadzonej w prasie (w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, dzienniku "Metro", czasopismach Agory oraz magazynach "Forbes" i "Focus"), radiu (Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy oraz RMF FM), w internecie (serwisy z grupy Gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS - m.in. w wagonach warszawskiego metra. Działania przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan - dom mediowy Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.