Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

14 grudnia 2010 / 15:40

Miasto Gdańsk i AMS ogłaszają konkurs na zagospodarowanie Placu Wałowego

Miasto Gdańsk i AMS ogłaszają konkurs na zagospodarowanie Placu Wałowego
Komunikat prasowy

Do 14 stycznia 2011 roku można składać wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie na koncepcję funkcjonalno-przestrzenną zagospodarowania przestrzeni publicznej Placu Wałowego w Gdańsku. Organizatorami konkursu są Gmina Miasta Gdańsk i wiodąca firma z rynku reklamy zewnętrznej - AMS SA. Porozumienie w tej sprawie podpisali we wtorek, 14 grudnia 2010 prezydent Gdańska Paweł Adamowicz i Marek Kuzaka, wiceprezes AMS.

Projekt, który zostanie wyłoniony w konkursie, będzie zawierał opracowanie założeń przestrzennych placu, w tym szczególnie jego "umeblowania" w kontekście funkcji, jakie plac ma spełniać w przestrzeni publicznej Gdańska. Organizatorzy liczą, że wykorzystanie potencjału dziedzictwa kulturowego tego wyjątkowego miejsca, włączenie do tych działań okolicznych instytucji, w szczególności ASP, mieszkańców i zainteresowane środowiska pozwoli na stworzenie w Gdańsku niepowtarzalnej przestrzeni publicznej.

W ramach działań przygotowujących do konkursu odbyły się w Gdańsku dwie tury konsultacji społecznych, które miały odpowiedzieć na pytanie, jaki charakter placu najchętniej widzieliby mieszkańcy, eksperci i miłośnicy Gdańska. Wnioski i postulaty zgłoszone w trakcie konsultacji społecznych zostały dołączone do regulaminu konkursu . - To bardzo ważne, że sformułowaliśmy nasze oczekiwania związane z tą przestrzenią. Mając tę wiedzę uczestnicy konkursu będą wiedzieli, w którym kierunku należy pójść - mówi Piotr Lorens, prezes gdańskiego oddziału Towarzystwa Urbanistów Polskich, pracownik naukowy Politechniki Gdańskiej, który przeprowadzał konsultacje.

Pula nagród w konkursie wynosi 20 tys. zł. Pierwsza nagroda to 12 tys. zł., a druga - 5 tys. zł. Sąd konkursowy przyzna także dwa wyróżnienia po 1,5 tys. zł każde.

Konkurs na zagospodarowanie Placu Wałowego realizowany jest w ramach autorskiego projektu AMS pod nazwą Bramy Kraju. Bramy Kraju to program marketingu miejskiego poświęcony tworzeniu marki i wizerunku miejsc, w szczególności poprzez kształtowanie przestrzeni publicznej. Corocznie, w ramach kolejnych edycji programu, organizowane są konferencje dla samorządów, konkursy na najlepsze rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego marketingu miejskiego oraz wydawane są publikacje z serii Biblioteka Wizerunku Miasta.

W ramach trzeciej edycji programu Bramy Kraju poświęconej małej architekturze i meblom miejskim AMS zaproponował samorządom współorganizację konkursów na najlepszą koncepcję zagospodarowania przestrzeni publicznej z wyposażeniem jej w meble miejskie Ostatecznie wybrano dwa miasta - Kraków i Gdańsk. Konkurs w Krakowie został rozstrzygnięty w 2009 roku. Konkurs w Gdańsku został przygotowany w 2010 roku we współpracy z Referatem Rewitalizacji UM Gdańska oraz pod patronatem Towarzystwa Urbanistów Polskich Oddział Gdańsk. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w marcu 2011 roku.

Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronach internetowych: www.gdansk.pl oraz www.bramykraju.pl.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.