Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

1 grudnia 2010 / 12:39

"Palce Lizać" - poniedziałkowy dodatek do "Gazety Wyborczej"

Komunikat prasowy

Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kuchni polskiej i światowej, podróże kulinarne, autorskie przepisy szefów kuchni, pomysły na dania tanie i szybkie, a także kuchenne stylizacje oraz felietony wokół stołu i jedzenia - to propozycje nowego bezpłatnego dodatku, który w poniedziałki będzie trafiał do rąk czytelników z "Gazetą Wyborczą".

"Palce Lizać" mają charakter magazynu kulinarno-lifestylowego. Są tworzone z myślą o czytelnikach zainteresowanych tematyką kulinarną, poszukujących kuchennych inspiracji oraz praktycznych informacji na temat gotowania i zdrowego, smacznego jedzenia, którzy lubią czytać o tematach "wokół stołu". Pierwsze wydanie ukaże się z "Gazetą" w poniedziałek 6 grudnia 2010 r., a jego tematem przewodnim będą wigilijne przepisy mistrzów Klubu Szefów Kuchni.

Zespołem redakcyjnym dodatku kieruje Paulina Kałka. W magazynie pojawią się teksty znanych autorów, m.in. Marka Bieńczyka, Katarzyny Bosackiej, Ireny Cieślińskiej, Wojciecha Nowickiego oraz mistrzów z Klubu Szefów Kuchni, m.in. Jerzego Pasikowskiego, Karola Okrasy, Adama Chrząstowskiego i Rafała Targosza.

Pracami nad powstaniem layoutu i szaty graficznej tytułu kierował Maciej Kałkus, dyrektor artystyczny "Gazety Wyborczej".

Partnerem pierwszych wydań dodatku "Palce Lizać" jest Tesco.

Treści dodatku będą się ukazywać na stronie Palcelizac.gazeta.pl , część z nich zostanie wzbogacona o materiały multimedialne.

Pierwszy numer dodatku jest promowany w kampanii, która obejmuje prasę ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, dziennik "Metro", tygodnik "Polityka") reklamę zewnętrzną (citylighty AMS), telewizję (TVP, TVN, Polsat, telewizje tematyczne) i internet (Gazeta.pl i nk.pl). Kreację kampanii stworzył JiS Advertising, planowanie mediów: Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.