Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

3 listopada 2010 / 14:07

Kolekcja filmów kostiumowych z "Gazetą Wyborczą"

Kolekcja filmów kostiumowych z
Komunikat prasowy

"Gazeta Wyborcza" przygotowała dla czytelników nową filmową serię - od piątku, 5 listopada z "Gazetą" będą ukazywać się płyty DVD z filmami kostiumowymi zrealizowanymi przez BBC. W serii dostępne będą filmy "Pani Bovary", "Północ południe" oraz "Żony i córki", wydawane w dwóch częściach co piątek i sobota.

Jako pierwszy będzie można kupić film "Pani Bovary" wydany na dwóch płytach DVD (5 i 6 listopada) - ekranizację słynnej powieści Gustave'a Flauberta.

To historia Emmy Bovary - wiejskiej dziewczyny z klasztornym wychowaniem, która aspiruje do wielkiego życia. Bardzo młodo wychodzi za mąż za owdowiałego lekarza Karola Bovary. Początkowo wydaje jej się, że jest szczęśliwa, jednak niedługo po ślubie zaczyna się nudzić, a małżeństwo z lekarzem zaczyna być dla niej wielkim rozczarowaniem. Zwłaszcza, że odkąd poznała pełne przepychu salonowe życie, marzy jej się wielka namiętność i miłość rodem z romansów.

W następnych tygodniach, w piątek i sobotę, czytelnicy "Gazety" będą mogli kupić kolejne płyty z filmami "Północ południe" (12 i 13 listopada) oraz "Żony i córki" (19 i 20 listopada).

Cena ''Gazety'' i pierwszej płyty DVD z kolekcji filmów kostiumowych, która ukaże się z etui do zbierania całej kolekcji, to 8,99 zł. Kolejne części będą dostępne z "Gazetą" w cenie 7,99 zł.

Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.