Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 października 2010 / 15:34

"Gazeta Wyborcza" z zeszytami "Jamie Oliver uczy gotować"

Komunikat prasowy

Od 14 października co czwartek z "Gazetą Wyborczą" będą się ukazywać zeszyty z przepisami Jamiego Olivera.

Seria 4 wydań z kulinarnymi pomysłami znanego brytyjskiego kucharza to prezent dla czytelników "Gazety".

Jamie Oliver zaczął gotować w pubie The Cricketers, prowadzonym przez jego rodziców w angielskim miasteczku Clavering, kiedy miał osiem lat. W krótkim czasie gotowanie stało się dla niego pasją, którą rozwijał następnie w restauracji Neal Street i River Café.W 2002 roku w Londynie założył restaurację Fifteen oraz związaną z nią organizację dobroczynną Fifteen Foundation, która uczy młodych ludzi pokrzywdzonych przez los zawodu kucharza. Obecnie Jamie współpracuje z różnymi wydawcami w Wielkiej Brytanii i poza jej granicami. Jest jednym z najpopularniejszych kucharzy na świecie, a jego książki z przepisami rozchodzą się w milionach egzemplarzy. W Polsce jest znany również z serii programów kulinarnych.

W zeszytach Jamie Oliver przekonuje, że przygotowanie smacznego i zdrowego posiłku ze świeżych składników wcale nie musi być skomplikowane.

14 października ukaże się pierwszy dodatek - "Dania 20-minutowe oraz szybkie dania z makaronu". W kolejne czwartki w zeszytach znajdą się pomysły na proste zupy i klasyczne dania rybne, na potrawki i dania mięsne, a w ostatnim - na sycące śniadania i desery.

Wydanie "Gazety" z dodatkiem wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVN, Polsat) oraz autopromocja w "Gazecie Wyborczej", jej dodatkach. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.