Komunikat prasowy
"Warszawa się uśmiecha" - pod takim hasłem trwa wyjątkowy konkurs fotograficzny stołecznej "Gazety Wyborczej", Warszawa.Gazeta.pl, Kina Atlantic oraz serwisu entropiaslowa.pl, do którego można zgłaszać "uśmiechnięte" zdjęcia - swoje lub znajomych. W związku z konkursem 17 października odbędzie się w Warszawie happening fotograficzny.
"Warszawa się uśmiecha" - wspólny konkurs "Gazety",
Warszawa.Gazeta.pl , Kina Atlantic oraz entropiaslowa.pl to projekt artystyczny, a zarazem okazja dla mieszkańców stolicy do pokazania, że nawet jesienią Warszawa może być radosna, uśmiechnięta i pełna ciepłych emocji.
"Uśmiechnięte" zdjęcia można zgłaszać do konkursu od 11 do 17 października poprzez specjalny formularz zgłoszeniowy na
www.warszawa.gazeta.pl/warszawasieusmiecha . Na stronie znajdują się też dokładne informacje i regulamin zabawy.
Spośród fotografii nadesłanych przez uczestników konkursu profesjonalne jury wybierze 3 najciekawsze zdjęcia, a ich autorzy otrzymają aparaty fotograficzne. Dodatkowo jury przyzna 20 wyróżnień, które zostaną nagrodzone gadżetami. Wszystkie docenione przez jurorów zdjęcia zostaną opublikowane w ramach multimedialnego pokazu na ścianie Kina Atlantic oraz wyeksponowane na tygodniowej wystawie w The Pictures art bar cafe na ul. Chmielnej 26.
Konkursowi towarzyszy happening fotograficzny - organizatorzy akcji zapraszają miłośników zdjęć w niedzielę, 17 października o godzinie 13.00 pod Kino Atlantic (ul. Chmielna 33). Wystarczy wziąć ze sobą aparat fotograficzny oraz dobry humor! Uczestnicy happeningu - kilku mistrzów, kilkudziesięciu fotografów i kilkuset przechodniów - rozejdą się w kilkadziesiąt różnych miejsc w centrum Warszawy, m.in. na Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Chmielną, Bracką i Marszałkowską, by utrwalać uśmiechy napotkanych warszawiaków lub wykonać sesję zdjęciową swoim znajomym i przyjaciołom.
Happening to także możliwość rozmowy ze znawcami sztuki fotograficznej - na ul. Chmielnej 26 w The Pictures art bar cafe na uczestników spotkania będą czekali mistrzowie w swoim fachu: Adam Wlazły, Mateusz Nasternak, Wojciech Rudzki, Robert Wolański oraz Wojtek Wieteska, którzy doradzą jak zrobić niepowtarzalne "uśmiechnięte" zdjęcie.
Uczestnicy happeningu będą mieli jeszcze szansę zgłosić swoje fotografie do konkursu "Warszawa się uśmiecha" - o godz. 23.59 kończy się termin zgłaszania zdjęć.
Partnerem strategicznym akcji jest Warszawskie Ciepło, współorganizatorem - Kino Atlantic i serwis
entropiaslowa.pl . Patron medialny to Antyradio.
Pomysłodawcą akcji "Warszawa się uśmiecha" jest Artur Wolski z www.entropiaslowa.pl.
Konkurs "Warszawa się uśmiecha" jest promowany w radiu (PIN, Roxy, Kampus, Złote Przeboje, Antyradio), w telewizji (TVN Warszawa, TVP Warszawa), prasie (stołeczne wydania "Gazety Wyborczej", "Metra", "Gazety Co Jest Grane"), internecie (Warszawa.Gazeta.pl), a także na ulotkach i plakatach dystrybuowanych w Warszawie. Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej "Gazety Wyborczej". Projekt graficzny konkursu opracowała Ewa Mońko, spot wyprodukował JIS Advertising, a media zaplanowały Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe i Starlink.