Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

10 września 2010 / 17:45

Multimedialne słowniki Wydawnictwa Naukowego PWN z "Gazetą Wyborczą"

Multimedialne słowniki Wydawnictwa Naukowego PWN z
Komunikat prasowy

Od 13 września co poniedziałek z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić multimedialne słowniki Wydawnictwa Naukowego PWN na płytach CD. Stanowią one kompendium informacji zarówno dla osób pracujących z tekstem, jak i dla wszystkich, którzy chcieliby uniknąć błędów językowych.

W najbliższy poniedziałek, 13 września, ukaże się pierwsza płyta "Słownik języka polskiego i Zasady pisowni i interpunkcji".

"Słownik" opisuje znaczenia ok. 35 000 najczęściej używanych wyrazów, a także podaje informacje o ich wymowie i odmianie. "Zasady" uwzględniają najnowsze zmiany w ortografii.

Kolejna płyta, dostępna z "Gazetą Wyborczą" 20 września, to "Słownik wyrazów obcych i Słownik wyrazów bliskoznacznych". Pierwszy z nich rejestruje i wyjaśnia wyrazy obcego pochodzenia, a także podaje przykłady ich użycia i porady, jak uniknąć błędów. Drugi notuje wyrazy o podobnym lub takim samym znaczeniu.

Na ostatniej płycie cyklu, którą będzie można kupić z "Gazetą Wyborczą" w poniedziałek, 27 września, znajdą się "Słownik frazeologiczny i Słownik idiomów polskich". "Słownik frazeologiczny" zawiera ponad 5 000 haseł oraz 10 000 wyrażeń i zwrotów, w których występują. "Słownik idiomów" zawiera około 8000 połączeń wyrazowych uporządkowanych w grupy tematyczne, które ułatwią ich wyszukiwanie.

Cena "Gazety" i pierwszej płyty - 8,99 zł.

Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JiS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.