Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

8 września 2010 / 14:34

"Lost" - kultowy serial na DVD z "Gazetą Wyborczą"

Komunikat prasowy

Kultowy serial o rozbitkach, którzy ocaleli z katastrofy samolotu, wyróżniony licznymi nagrodami i przyciągający rzesze fanów - to "Lost", nowa propozycja "Gazety Wyborczej" dla jej czytelników. Już od 10 września co piątek z "Gazetą" będzie można kupić kolejne płyty DVD z odcinkami pierwszego sezonu serialu.

"Lost" to historia 48 rozbitków, którzy ocaleli z katastrofy lotniczej. Ich samolot - lot 815 linii Oceanic z Syndey do Los Angeles - rozbił się na plaży na jednej z wysp na Pacyfiku.

Bohaterowie serialu w każdym odcinku odkrywają tajemnice wyspy, zastanawiając się, czy ich historia wydarzyła się przypadkiem, czy też przeznaczenie ściągnęło ich w to niezwykłe miejsce. Serial, zrealizowany przez J.J. Abramsa, jest pełen niespodziewanych zwrotów akcji i napięcia, co zagwarantowało mu światową popularność - przez wiele sezonów "Lost" był jednym z najchętniej oglądanych cykli na świecie.

W piątek, 10 września z "Gazetą Wyborczą" ukaże się płyta DVD z trzema odcinkami pierwszego sezonu "Lost". Kolejne będą ukazywać się co tydzień, do 29 października.

Cena wydania "Gazety" z pierwszą płytą oraz etui do zbierania całej serii to 8,99 zł; cena następnych - 7,99 zł.

Więcej informacji o serialu można znaleźć na specjalnej stronie poświęconej "Lost" - http://wyborcza.pl/lost.

Wydanie "Gazety" z serialem wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.