Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

29 lipca 2010 / 15:22

"Gazeta Wyborcza" zachęca do świętowania 66. rocznicy Powstania Warszawskiego

Komunikat prasowy

W sobotę, 31 lipca do stołecznego wydania "Gazety Wyborczej" zostanie dodany specjalny prezent dla czytelników - zeszyt "Mój śpiewnik powstańczy. Wspólne śpiewanie (nie)zakazanych piosenek". Redakcja zaprasza również do wspólnego śpiewania na pl. Piłsudskiego podczas rocznicowego spotkania 1 sierpnia o godz. 20.30.

W wydanym przez "Gazetę" śpiewniku znajdą się największe szlagiery powstańczej Warszawy, m.in. "Hej chłopcy, bagnet na broń!", "Pałacyk Michla", "Marsz Mokotowa", "Dorota" i wiele innych. Teksty piosenek opatrzone są zdjęciami z Powstania. Projekt śpiewnika został opracowany przez Muzeum Powstania Warszawskiego.

"Gazeta Wyborcza" i Muzeum Powstania Warszawskiego zapraszają także do wspólnego śpiewania podczas spotkania "Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki". Impreza odbędzie się w niedzielę, 1 sierpnia o godz. 20.30 na pl. Piłsudskiego, wstęp wolny.

Zaśpiewa Weronika Grozdew w towarzystwie zespołu Andrzeja Borzyma oraz 50-osobowy chór - wychowankowie hm. Władysława Skoraczewskiego.

Organizatorem imprezy jest Muzeum Powstania Warszawskiego. Patroni medialni to "Gazeta Wyborcza", Warszawa.Gazeta.pl, TVN Warszawa oraz Radio PIN.

Dodatek "Mój śpiewnik powstańczy. Wspólne śpiewanie (nie)zakazanych piosenek" będzie promowany w radiu (Radio PIN, Złote Przeboje, Antyradio i Radio TOK FM), prasie ("Gazeta Wyborcza", "Gazeta Co Jest Grane"), internecie (www.warszawa.gazeta.pl) na ulotkach i plakatach dystrybuowanych na terenie Warszawy.

Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", projekt graficzny spota tv - Jasiński/Stadnicki Advertising. Media zaplanowała Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe oraz Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.