Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

22 czerwca 2010 / 15:56

Magazyn "Lata lecą" z "Gazetą Wyborczą"

Magazyn
Komunikat prasowy

W środę, 23 czerwca z "Gazetą Wyborczą" ukaże się specjalny magazyn "Lata lecą" dla dojrzałych czytelników w wieku 45+.

Na 64 stronach znalazły się m.in. wywiady z Ewą Bem "Mam wciąż duszę nastoletniego diabła" oraz Zofią Nasierowską i Januszem Majewskim "Lew i królowa zazdrośnic", historia Władysława Jagiełły i jego czterech żon, rozmowa z psychologiem o wakacjach z wnukami, a także przegląd kryminałów na wakacje.

W magazynie ukażą się też prezentacje mody na lato, raport o kosmetycznych nowościach oraz propozycje zdrowych diet.

Magazyn skierowany jest, jak cotygodniowy cykl "Gazety", do dojrzałych czytelników w wieku 45+. W okresie letnim, podobnie jak w ubiegłym roku, środowy cykl "Lata lecą" nie będzie się ukazywał.

"Lata lecą. Magazyn dla dojrzałych" został wydany w formacie "Gazety Telewizyjnej" i na takim samym papierze. Dodatek przygotował zespół redakcyjny "Gazety Wyborczej". Redaktor prowadząca to Margit Kossobudzka. Szatę graficzną tytułu opracował zespół grafików "Gazety Wyborczej" pod kierownictwem Macieja Kałkusa i Edwarda Jewdokimowa. Za promocje odpowiadała Paulina Kałka, za fotoedycję - Katarzyna Biernacka.

Dodatek "Lata lecą. Magazyn dla dojrzałych" ukaże się w środę, 23 czerwca z "Gazetą Wyborczą". Cena "Gazety" z magazynem to 4,99 zł.

Wydanie "Gazety" z magazynem wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne), autopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach oraz w bezpłatnym dzienniku "Metro". Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Strony dla dojrzałych czytelników "Lata lecą" publikowane są w "Gazecie Wyborczej" co środa, od 13 maja. To artykuły i poradniki o pracy, stylu życia, relacjach rodzinnych, zdrowiu i emeryturze. Cykl "Lata lecą" mają swoją sekcję w serwisie Wyborcza.pl - http://wyborcza.pl/0,99148.html

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.