Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

9 czerwca 2010 / 08:12

Nowa odsłona akcji "Leczyć po ludzku" - w czwartek ukaże się "Poradnik pacjenta"

Nowa odsłona akcji
Komunikat prasowy

Trwa nowy cykl "Gazety Wyborczej" przygotowany w ramach akcji "Leczyć po ludzku" - jego tematem przewodnim są choroby przewlekłe.

Od poniedziałku, 7 czerwca na łamach "Gazety" ukazują się artykuły poświęcone różnym schorzeniom i metodom ich leczenia, a także wywiady z ekspertami oraz wyniki sondażu na temat zachowań pacjentów. Jak pokazuje badanie Pentora, tylko 65 proc. pacjentów myśli, że ściśle stosuje się do zaleceń lekarza. Ale nawet oni odstawiają leki i lekceważą ruch. Wielu lekarzy przymyka na to oko, bo nie umie zmotywować opornych.

Teksty publikowane w ramach cyklu można również znaleźć na stronie internetowej "Leczyć po ludzku" - http://wyborcza.pl/leczyc .

W czwartek, 10 czerwca razem z "Gazetą Wyborczą" ukaże się "Poradnika pacjenta. Choroby przewlekłe" z informacjami m.in. o tym, co lekarze wiedzą o chorobach przewlekłych i ich leczeniu oraz o co można dopytać lekarza w czasie wizyty. Poradnik zachęca też do zmiany nawyków żywieniowych, przekonując, że właściwa dieta może być skuteczniejsza niż leki - czytelnicy znajdą w zeszycie jadłospisy ułożone pod kątem leczenia miażdżycy, nadciśnienia, cukrzycy i chorób serca. Ponadto poradnik zawiera dane kontaktowe do organizacji pacjenckich.

Poprzednio wydawane poradniki dla pacjentów - "Gdzie po pomoc?" i "Prawa pacjenta" - można pobrać w formacie pdf ze strony http://wyborcza.pl/leczyc .

Wydanie "Gazety Wyborczej" z poradnikiem będzie promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w radiu (Radio Złote Przeboje, Polskie Radio, RMF FM), dzienniku "Metro" oraz w autopromocji. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.