Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

27 maja 2010 / 17:54

"Gazeta Wyborcza" z filmami dla dzieci

Komunikat prasowy

Z okazji Dnia Dziecka "Gazeta Wyborcza" przygotowała filmowe propozycje dla najmłodszych - w poniedziałek, 31 maja i we wtorek, 1 czerwca razem z "Gazetą" ukażą się filmy na DVD: "Niania" i "Dzielny Despero".

Film "Niania", dostępny z "Gazetą" 31 maja, to nieco mroczna, ale i niezwykle dowcipna opowieść, w której w tytułową rolę wciela się Emma Thompson. Niania o niezbyt przyjemnej aparycji i zdolnościach magicznych pojawia się w domu niedawno owdowiałego pana Browna (Colin Firth) i próbuje opanować piekielną siódemkę jego rozbrykanych dzieci. Tych samych, które przepędziły już siedemnaście poprzednich kandydatek na nianię. Ale niania McPhee szybko doprowadza do sytuacji, w której dzieciaki zauważają, że wszystkie ich wybryki mają, jakby za sprawą magii, zaskakujące konsekwencje.

"Dzielny Despero" to historia małej, dzielnej myszki o komicznie wielkich uszach, która nade wszystko pragnęła zostać rycerzem. Wygnana z domu rodzinnego, z powodu nie przystających do mysiej natury marzeń, wyrusza w niezwykłą podróż. U boku serdecznego przyjaciela, szczura Roscuro, mały Despero dokona rzeczy niezwykle szlachetnych, narażając życie dla ocalenia pięknej księżniczki. Film ukaże się z "Gazetą" 1 czerwca.

Cena "Gazety Wyborczej" z płytami DVD "Niania" - 9,99 zł, "Dzielny Despero" - 8,99 zł.

Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz w autopromocji. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.