Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

30 czerwca 2011 / 17:32

"Polska - lubię to" i finał akcji "Misja 21"

Komunikat prasowy

W sobotę 2 lipca 2011 r. z "Gazetą Wyborczą" ukaże się dodatek "Polska - Lubię to!" prezentujący ciekawe miejsca i atrakcje turystyczne Polski. Wydanie nawiązuje do akcji "Misja 21", w ramach której studenci dziennikarstwa z City University London odwiedzili polskie miasta, by sprawdzić stan przygotowań do Euro 2012 i poznać wyjątkowe miejsca w naszym kraju.

Inspiracją do wydania dodatku "Polska Lubię to" były reakcje czytelników i internautów odkrywających swój kraj wraz z uczestnikami akcji "Misja 21". Na czterech stronach zostaną zaprezentowane najciekawsze i często na nowo odkryte atrakcje turystyczne Polski, dla których warto nie tylko zjechać z trasy, ale wręcz zaplanować osobny wyjazd!

Parterem dodatku jest RMF FM.

Projekt "Misja 21" ma swój finał w mijającym tygodniu. W ramach akcji redakcja "Gazety Wyborczej" zaprosiła 21 studentów dziennikarstwa z londyńskiego City University do 21 największych miast w Polsce, w tym - do czterech miast-gospodarzy meczów Euro 2012. Goście z Londynu spędzili w naszym kraju co najmniej dziewięć dni, wcielając się w rolę kibiców - turystów i sprawdzając stan przygotowań naszego kraju do EURO 2012 - podróżując, zwiedzając, próbując polskich dań i rozmawiając z ludźmi. Swoje doświadczenia opisywali przede wszystkim na blogu http://misja21.blox.pl, a także Facebooku i Twitterze, robili też zdjęcia i kręcili wideo. Ich relacje oraz komentarze internautów były bazą dla artykułów publikowanych w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach lokalnych oraz w serwisach internetowych Gazeta.pl.

"Misja 21" to projekt multimedialny "Gazety Wyborczej", Wyborcza.pl i serwisów miejskich Gazeta.pl. Akcji towarzyszył cykl artykułów publikowanych w ogólnopolskiej "Gazecie" i jej wydaniach lokalnych. W sieci najważniejszym miejscem związanym z "Misją 21" był anglojęzyczny multiblog http://misja21.blox.pl, przyciągający rzesze internautów, którzy na bieżąco komentowali przebieg akcji, a nawet na nią wpływali. Blog cieszy się ogromnym powodzeniem i jest obecnie czwartym najchętniej odwiedzanym miejscem na platformie blogowej Blox.pl!

Na Wyborcza.pl powstał też specjalny serwis gromadzący wszystkie informacje o akcji - http://wyborcza.pl/misja21 oraz http://misja21.pl , działały strony na serwisach miejskich Gazeta.pl, profile w serwisach społecznościowych: na Facebooku: http://www.facebook.com/misja21, na Twitterze: http://twitter.com/misja21 oraz na YouTube: http://youtube.com/misja21 .

Test "Misji 21" wypadł korzystnie dla polskich miast. - Jesteście gotowi na Euro 2012 - powtarzali uczestnicy akcji w minioną sobotę podczas warsztatów podsumowujących projekt. Powszechne na Zachodzie stereotypy o Polsce - np. wizja "kraju szarego, postkomunistycznego, zniszczonego przez wojnę" - zostały obalone przy pierwszym kontakcie z rzeczywistością. Piętą achillesową polskiej turystyki okazały się zapuszczone dworce kolejowe oraz brak informacji w języku angielskim w miejscach odwiedzanych przez turystów: na dworcach, w komunikacji miejskiej, w muzeach itp.

Więcej informacji o wrażeniach uczestników akcji "Misja 21"

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.