Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

1 czerwca 2011 / 10:10

"Metro" w nowej makiecie

Od wtorku 31 maja dziennik "Metro" ukazuje się w nowej szacie graficznej.

Nowa makieta ma lepiej oddać charakter "Metra" - gazety kierowanej do młodego czytelnika - nowoczesnej, miejskiej, szybkiej, wyrazistej, z własnym zdaniem. Projekt nawiązuje do grafiki internetowej, co unowocześnia i dynamizuje przekaz dziennika.

"Metro" w nowej makiecie ma bardziej odpowiadać stylowi życia młodych, aktywnych mieszkańców dużych miast, dlatego będzie jeszcze silniej koncentrować się na treściach autorskich, poruszać tematy nieobecne w innych mediach, a także intensywnie angażować się w sprawy społeczne ważne dla jego młodych czytelników.

Życie młodych ludzi to również rozrywka i spędzanie wolnego czasu. Nowa szata graficzna przewiduje więcej miejsca i form na treści związane z życiem w mieście, m.in. popkulturą, modą i lifestylem.

- Nasi czytelnicy to głównie młodzi mieszkańcy dużych miast. Żyją szybko, intensywnie, są aktywni i dynamiczni. Chcemy, aby "Metro" odpowiadało ich stylowi życia i było takie jak oni - nowoczesne, zaangażowane i zawsze na czasie - komentuje zmianę Joanna Bażyńska, dyrektor pionu Prasy bezpłatnej Agory.

- Dzięki nowej makiecie chcemy wzmocnić te elementy wizerunku, które stanowią o popularności "Metra", czyli interaktywność, zaangażowanie społeczne, budowanie więzi z odbiorcą - mówi Waldemar Paś, redaktor naczelny.

Dziennik "Metro" w nowej szacie graficznej ukazuje się od wtorku, 31 maja 2011 r. Autorką projektu jest Magdalena Mamajek - Mich, dyrektor artystyczna tytułu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziennik "Metro" zwyciężył w konkursie World Young Reader Prize 2010 i uzyskał miano Young Reader Newspaper of the Year. W tym samym roku tytuł otrzymał główną nagrodę w konkursie INMA AWARDS 2010 w kategorii Marketingowe Rozwiązania dla Reklamodawców. "Metro" uzyskało także wyróżnienie w raporcie "Dzienniki" według tygodnika "Media & Marketing Polska".

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.