Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

27 maja 2011 / 19:13

AMS rozszerza zasięg CityINFOtv o warszawskie autobusy

AMS rozszerza zasięg CityINFOtv o warszawskie autobusy
Komunikat prasowy

Od maja 2011 r. oferta CityINFOtv - telewizji kontentowo-reklamowej należącej do AMS - rozszerza się o ekrany w 100 autobusach obsługujących miejskie linie w Warszawie. CityINFOtv w warszawskich autobusach i metrze to jedyna w Polsce systemowa sieć ekranów LCD, dostarczająca pasażerom informacje i reklamę w czasie podróży.

- Do tej pory oferta CityINFOtv składała się z ponad 900 ekranów LCD w 198 wagonach metra. Poszerzając zasięg CityINFOtv o ekrany w 100 autobusach obsługujących 40 linii w Warszawie możemy docierać do kolejnych osób, które interesują reklamodawców. Według danych TGI* 700 tys. warszawiaków podróżuje autobusami miejskimi co najmniej raz w tygodniu. Łącząc ofertę metra i autobusów otrzymaliśmy równomiernie rozproszoną sieć ekranów w całym mieście - mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS, odpowiedzialny za projekt CityINFOtv.

Na ekranach CityINFOtv prezentowany jest serwis tworzony specjalnie dla użytkowników metra i autobusów,. z treściami dostosowanymi do pory dnia i średniego czasu podróży. Serwis posiada też część reklamową. Przekaz przygotowany jest w nowoczesnej i dynamicznej formie, dzięki czemu przyciąga uwagę i uatrakcyjnia podróż pasażerów metra i autobusów, angażując ich w odbiór komunikatów. Z badań wynika, że ponad 2/3 pasażerów metra (67%) zapytanych o to, czym się zajmują podczas podróży metrem, najczęściej wymienia oglądanie informacji emitowanych w CityINFOtv, a 93% pasażerów metra deklaruje znajomość CityINFOtv**.

Po wprowadzeniu CityINFOtv w autobusach oferta AMS w tym zakresie obejmuje blisko 1200 ekranów. AMS wprowadził CityINFOtv na rynek w 2008 roku.

* Target Group Index (TGI) - badanie dotyczące konsumpcji marek i mediów prowadzone przez SMG/KRC na licencji BMRB International

** PIT Mareco, maj 2009; odpowiedź na pytanie: czy w ciągu ostatnich 30 dni widział jakieś reklamy na ekranach tv w wagonach metra?, (N=300)

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.