Hooverphonic, Monika Brodka, Skinny Patrini oraz Piotr Rogucki to kolejne gwiazdy ARTPOP Festival Złote Przeboje Bydgoszcz 2011. Impreza, której patronami strategicznymi są Radio Złote Przeboje i Miasto Bydgoszcz, odbędzie się 30 lipca br. w Myślęcinku.
Wybitna belgijska grupa Hooverphonic to następna po Amy Winehouse gwiazda ARTPOP Festival. Ich koncerty są jak spektakle, a obecna w utworach zespołu fascynacja muzyką filmową i brzmieniem lat 80. znakomicie wpisuje się w klimat popkultury będącej motywem przewodnim festiwalu.
W Myślęcinku pojawią się także gwiazdy polskiej sceny muzycznej: tryumfatorka tegorocznych Fryderyków Monika Brodka, popartowsko-malownicze Skinny Patrini - ekscentryczny duet z Trójmiasta oraz łamiący stereotypy, kontrowersyjny i uwielbiany Piotr Rogucki (Coma).
Radio Złote Przeboje już trzeci rok z rzędu jest partnerem festiwalu odbywającego się w Bydgoszczy. W poprzednich latach na Wyspie Młyńskiej organizowany był Smooth Festival. Tegoroczna impreza, pod nazwą ARTPOP Festival Złote Przeboje Bydgoszcz 2011 jest jego kontynuacją.
Wraz z nową nazwą zmienia się miejsce i formuła festiwalu, jednak poziom artystyczny i dbałość o odbiorców pozostają takie same. Usatysfakcjonowani będą zarówno miłośnicy smooth-jazzowego klimatu z jakim kojarzy się Bydgoszcz, jak i zwolennicy ostrzejszych brzmień, a także fani elektropopu czy muzyki filmowej.
O wszystkich gwiazdach ARTPOP Festiwal można usłyszeć na antenie Radia Złote Przeboje. Stacja przygotowuje specjalne programy poświęcone festiwalowi - m.in. cotygodniowe studio festiwalowe, wywiady z artystami i programy z cyklu "Weekend z gwiazdą". Słuchacze Złotych Przebojów mogą też liczyć na konkursy antenowe, w których będzie można wygrać zaproszenia na festiwal.
Bilety na ARTPOP Festival są dostępne w salonach Empik, Saturn, Media Markt oraz na portalach eventim.pl i ticketpro.pl.
Imprezę organizują Sony Music Polska oraz agencja SNAP, a partnerami strategicznymi są Miasto Bydgoszcz i Radio Złote Przeboje.
Patroni medialni: "Gazeta Wyborcza", AMS, Cinema City, "KMAG".
Dodatkowe informacje
- Biuro Prasowe ARTPOP Festival Złote Przeboje Bydgoszcz 2011- Renata Lisiecka
e-mail: biuroprasowe@artpopfestival.pl, tel. 608-364-864
- Biuro prasowe Agory SA
tel. (+48) 00 22 555 43 92 e-mail: , www.agora.pl
Agora SA powstała w 1989 r.; od 1999 jest notowana na giełdzie w Warszawie. Jej największymi przedsięwzięciami są: "Gazeta Wyborcza" - najpopularniejsza opiniotwórcza gazeta w Polsce, Helios S.A. - trzeci największy operator kinowy w kraju, oraz AMS, spółka z czołówki polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Agora wydaje również największą bezpłatną gazetę w Polsce - "Metro" i 14 czasopism, m.in. "Avanti", "Logo", "Poradnik Domowy". Jest właścicielem dwóch muzycznych marek stacji lokalnych: Złote Przeboje i Roxy FM, internetowego radia Tuba.fm oraz większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia TOK FM. Serwisy internetowe Agory należą do wiodących pod względem popularności w swoich kategoriach. Wśród kilkudziesięciu marek internetowych spółki znajdują się m.in.: portale Gazeta.pl i Tokfm.pl, serwisy Wyborcza.biz i Wyborcza.pl z e-wydaniem "Gazety Wyborczej", wortale GazetaPraca.pl i GazetaDom.pl, serwisy ogłoszeniowe Domiporta.pl i Autotrader.pl oraz serwisy tematyczne, jak Sport.pl, czy społecznościowe, jak Blox.pl. Siła marek Agory pozwoliła na stworzenie kolejnego przedsięwzięcia - zaoferowania czytelnikom kolekcji wydawniczych, w ramach których spółka sprzedała kilkadziesiąt milionów książek i książek z płytami CD i DVD.