Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 lutego 2011 / 16:55

"Gazeta Wyborcza" z grami komputerowymi "Opowieści z Narnii"

Komunikat prasowy

We wtorek i w środę, 8 i 9 lutego z "Gazetą Wyborczą" ukażą się gry komputerowe z cyklu "Opowieści z Narnii" na płytach DVD-ROM.

Dzięki każdej grze postacie z ponadczasowego cyklu powieści fantasy C. S. Lewisa po raz kolejny powracają do życia, a rozbudowane fabuły zapewniają wiele godzin niezapomnianej rozrywki dla młodszych oraz starszych wielbicieli magii i wielkich przygód.

Jako pierwsza - we wtorek, 8 lutego ukaże się gra "Opowieści z Narnii. Książę Kaspian". Przedstawiona w niej historia dzieje się rok po niesamowitych wydarzeniach z "Lwa, czarownicy i starej szafy" - Piotr, Zuzanna, Edmund i Łucja znów znajdują się w tej odległej, cudownej krainie, odkrywając, że minęło w niej ponad 1300 lat. Podczas ich nieobecności Złota Era dobiegła końca, zaś Narnia została podbita przez Telimarów i złego króla Miraza. Czworo dzieci spotyka prawowitego następcę tronu, młodego księcia Kaspiana, który musi ukrywać się przed złowrogim władcą. Zadaniem gracza jest pomóc księciu Kaspianowi wrócić na tron.

W środę, 9 lutego z "Gazetą" będzie dostępna druga płyta z grą "Opowieści z Narnii. Lew, Czarownica i Stara Szafa", która przenosi użytkowników w niezwykły świat Narnii. Wcielając się w Łucję, Zuzannę, Edmunda lub Piotra, gracz może przeżyć wyjątkowe przygody po drugiej stronie zaczarowanej szafy - poznać Narnię i jej mieszkańców, odnaleźć lwa Aslana i pomóc mu pokonać Białą Czarownicę.

Cena "Gazety Wyborczej" i każdej płyty DVD-ROM z grą - 14,99 zł.

Wydania "Gazety" z dodatkami są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.