Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

12 września 2011 / 12:07

Media Agory wspierają kampanię "Kobiety na wybory!"

Komunikat prasowy

Kolejny raz media Agory zachęcają do głosowania w wyborach wraz z akcją profrekwencyjną koalicji "Masz głos, masz wybór". Tegoroczna kampania pod hasłem "Kobiety na wybory!" namawia do udziału w głosowaniu właśnie panie, z których zazwyczaj tylko połowa idzie na wybory.

"Gazeta Wyborcza", jej dodatki oraz wydania lokalne, dziennik "Metro", stacje radiowe Agory oraz serwisy z grupy Gazeta.pl przyłączyły się do kampanii "Kobiety na wybory!". Do dnia tegorocznych wyborów parlamentarnych - 9 października pojawią się w nich materiały promujące akcję profrekwencyjną i odsyłające na stronęwww.kobietynawybory.pl .

Działania pod hasłem "Kobiety na wybory!", których głównym pomysłodawcą jest Fundacja im. Stefana Batorego, mają zmienić myślenie Polek, uważających, że nie mają po co uczestniczyć w wyborach. Z badań przeprowadzonych na potrzeby akcji wynika, że kobiety nie czują się kompetentne w kwestiach polityki, nie interesują się nią i w efekcie rzadziej niż mężczyźni pojawiają się na głosowaniu*. Dlatego koalicja "Masz głos, masz wybór" postanowiła je dowartościować, opowiadając o umiejętnościach, którymi się wyróżniają w życiu codziennym. Koalicja "Masz głos, masz wybór" skupia kilkanaście opiniotwórczych i cieszących się autorytetem organizacji pozarządowych, działających na rzecz zwiększenia udziału obywateli w wyborach. Są wśród nich m.in. Fundacja im. Stefana Batorego, Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. * Więcej informacji: http://www.maszglos.pl/

Media Agory angażują się też w inne działania zachęcające Polaków do głosowania. "Gazeta Wyborcza" patronuje akcji "Wybory dla wszystkich!", której celem jest umożliwienie udziału w wyborach niepełnosprawnym i starszym (http://wyborcza.pl/1,75478,10229803,Wybory_dla_wszystkich_.html ) , a Radio TOK FM prowadzi własną akcję - m.in. pyta swoich gości, czy pójdą na wybory i dlaczego.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.