Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,80 zł

Zmiana[PLN]

0,51%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,51%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

11 lutego 2016 / 17:29

Gwiazdy ekstraklasy promują konkurs Sport.pl - "Wygraj Ligę"

Gwiazdy ekstraklasy promują konkurs Sport.pl -
Komunikat prasowy

Sebastian Mila, Patryk Lipski, Tomasz Hołota, Bartosz Kapustka, Jakub Rzeźniczak, Marcin Krzywicki i Mateusz Klich dołączyli do akcji #przejmujemyLige i promują nadchodzącą edycję "Wygraj Ligę - Wiosna 2016", konkursu organizowanego przez Sport.pl.

"Wygraj Ligę" to cykliczny internetowy konkursu fantasy, w którym uczestnicy wcielają się w rolę menedżera drużyny stworzonej z piłkarzy z ekstraklasy. W "Wygraj Ligę" każdy może poczuć się jak szef prawdziwego klubu, który na co dzień zmaga się z formą piłkarzy, ich kontuzjami czy brakiem pieniędzy na transfery, a także świętuje sukces osiągnięty na boisku. 

W wiosennej, 27. edycji "Wygraj Ligę" do rywalizacji dołączyli zawodowi piłkarze ekstraklasy - Sebastian Mila, Patryk Lipski, Tomasz Hołota, Bartosz Kapustka, Marcin Krzywicki i Jakub Rzeźniczak. Swoją drużynę stworzył również Mateusz Klich, grający na co dzień w Kaiserslautern, a w przeszłości piłkarz polskiej ligi.

Zawodnicy zachęcają do rywalizacji w ich prywatnych ligach - aby do nich dołączyć, należy zalogować się na Wygrajlige.Sport.pl i wybrać ligę zamkniętą, podając kod dostępu dedykowany wybranemu piłkarzowi.

Uczestnicy najnowszej edycji "Wygraj Ligę" mogą również wyzwać znanych piłkarzy na bezpośrednie pojedynki - we wszystkich kolejkach rozgrywek ekstraklasy każdy ze znanych sportowców zmierzy się w bezpośrednim meczu z 10 zawodnikami.

Kampania "Wygraj Ligę" z piłkarzami obecna będzie w radiu (m.in. Radio Złote Przeboje, Rock Radio), prasie (m.in. "Gazeta Wyborcza" i "Metrocafe.pl"), a także w internecie (serwisy grupy Gazeta.pl i media społecznościowe) oraz na nośnikach CityINFOtv. Kampanię przygotowały działy marketingu Sport.pl i Gazeta.pl.

Więcej: Wygrajlige.Sport.pl

Powrót