Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

12 maja 2014 / 07:34

Wyniki finansowe Grupy Agora w 1 kw. 2014 r.

Komunikat prasowy

W 1 kw. 2014 r. Grupa Agora odnotowała wzrost przychodów z działalności sieci kin Helios i segmentu Internet oraz ze sprzedaży usług poligraficznych klientom zewnętrznym. Wynik operacyjny Grupy znalazł się jednak pod presją dalszego ograniczenia wydatków na reklamę w dziennikach oraz działań rozwojowych prowadzonych w większości segmentów operacyjnych Grupy Agora.

Wyniki finansowe i osiągnięcia biznesów Grupy Agora w 1 kw. 2014 r. (porównanie r/r):

Przychody Grupy wyniosły 254,0 mln zł (spadek o 3,0%). Na taki wynik wpływ miały niższe przychody ze sprzedaży usług reklamowych, które wyniosły 111,0 mln zł (spadek o 12,7%) oraz ze sprzedaży wydawnictw w wysokości 33,1 mln zł (spadek o 7,0%). O 9,8% zmniejszyły się również przychody z pozostałej sprzedaży. Istotny wpływ na dynamikę tej ostatniej pozycji miała działalność z zakresu koprodukcji i dystrybucji filmowej prowadzona w pierwszym kwartale 2013 r. Pozytywnie na wartość przychodów Grupy wpłynęły natomiast rosnące o 17,9% do 41,5 mln zł wpływy ze sprzedaży biletów do kin oraz o 22,6% do 40,7 mln zł wpływy ze sprzedaży usług poligraficznych klientom zewnętrznym.

Koszty operacyjne netto Grupy nieznacznie wzrosły (o 0,6%) do 263,6 mln zł. Wpłynęły na to głównie wyższe koszty zużycia materiałów i energii oraz wartości sprzedanych towarów i materiałów w związku ze zwiększonym wolumenem usług poligraficznych świadczonych klientom zewnętrznym. Ponadto większość segmentów Grupy Agora prowadziła projekty rozwojowe, a część zwiększyła aktywność promocyjną swoich produktów bądź usług, co wpłynęło na wzrost kosztów operacyjnych.

W rezultacie EBITDA Grupy wyniosła 14,2 mln zł (spadek o 43,2%), a strata operacyjna EBIT pogłębiła się do 9,6 mln zł. Strata netto Grupy wyniosła 8,9 mln zł, a strata netto przypadająca na akcjonariuszy jednostki dominującej sięgnęła 9,6 mln zł.

Na koniec marca 2014 r. Grupa dysponowała środkami pieniężnymi w wysokości 139,5 mln zł. Dodatkowo 47,0 mln zł zostało złożone przez spółkę zależną Grupy, AMS S.A., jako zabezpieczenie gwarancji bankowej udzielonej w związku z realizacją umowy koncesji na budowę wiat przystankowych w Warszawie.

"GAZETA WYBORCZA" - ograniczenie dynamiki spadku przychodów ze sprzedaży egzemplarzy

"Gazeta Wyborcza" była liderem wśród dzienników opiniotwórczych ze średnim rozpowszechnianiem płatnym na poziomie 199 tys. egz. (spadek o 15,3%) oraz najpoczytniejszym dziennikiem opiniotwórczym w kraju, docierając do 2,9 mln czytelników (9,8% zasięgu, CCS). Przychody "Gazety Wyborczej" ze sprzedaży egzemplarzy wyniosły 25,6 mln zł (spadek o 4,1%). Wpływ na ograniczenie dynamiki spadku tych przychodów miała wprowadzona dwukrotnie podwyżka ceny "Gazety Wyborczej" - w lipcu 2013 r. oraz w styczniu 2014 r. Przychody z reklam1,2 sięgnęły 24,8 mln zł (spadek o 31,7%), a szacowany udział "Gazety Wyborczej" w wydatkach na reklamę wymiarową w dziennikach wyniósł 35%.

Dodatkowo, warto zauważyć wzrost o 14,4% przychodów ze sprzedaży magazynów "Gazety Wyborczej" ("Wysokie Obcasy Extra" oraz "Książki. Magazyn do czytania"). Od lutego 2014 r. zmienił się cykl wydawniczy "Wysokich Obcasów Extra", które obecnie ukazują się jako miesięcznik.

4 lutego 2014 r. nastąpił kolejny etap w cyfrowej transformacji działalności prasowej Grupy Agora - wdrożony został limitowany darmowy dostęp do treści "Gazety Wyborczej" wraz z towarzyszącą mu ofertą prenumeraty cyfrowej. Następnym krokiem było wprowadzenie na początku maja 2014 r. nowych multimedialnych pakietów reklamowych "Gazety Wyborczej". Dzięki nim reklamodawcy mogą dotrzeć ze swoim przekazem do wszystkich czytelników dziennika - osób korzystających z jej treści w wersji drukowanej, w internecie i na urządzeniach mobilnych.

CZASOPISMA i "METRO" - pod presją ograniczania wydatków na reklamę w prasie

Przychody ze sprzedaży egzemplarzowej czasopism wyniosły 4,2 mln zł, a przychody z reklam1 4,5 mln zł. Udział czasopism Agory w wydatkach reklamowych w miesięcznikach sięgnął 6,0%. Należy pamiętać, że wpływ na porównywalność danych miały m.in. zmiany w portfelu magazynów Agory (sprzedaż "Poradnika Domowego" i nabycie pisma "Dom&Wnętrze").

W 1 kw. 2014 r. miesięczniki "Kuchnia" i "Ładny Dom" ukazały się w nowej odsłonie. To kolejne tytuły w portfelu Agory, w których przeprowadzane są gruntowne zmiany w celu ustabilizowania przychodów ze sprzedaży egzemplarzowej oraz ze sprzedaży reklam.

Przychody "Metra"11 z reklam1 wyniosły 4,7 mln zł (spadek o 9,6%), a wpływy "Metra" z ogłoszeń wymiarowych były niższe o około 5,0%. Udział tytułu w wydatkach na reklamę w dziennikach wzrósł do ponad 6,0%. "Metro" zakończyło 1 kw. 2014 r. z pozytywnym wynikiem na poziomie EBITDA3. To efekt wprowadzenia, od lutego 2014 r., nowej strategii elastycznej, targetowanej dystrybucji, która pozwoliła zmniejszyć koszty i spowolnić dynamikę spadku przychodów bezpłatnego dziennika. Dzięki zmianom w modelu dystrybucji, "Metro" trafia w różne dni do czytelników z konkretnych grup celowych. Ta zmiana modelu dystrybucji "Metra" to odpowiedź na potrzeby reklamodawców tytułu.

FILM i KSIĄŻKA4 - wzrost przychodów i poprawa wyniku operacyjnego

Przychody segmentu Film i Książka wzrosły o 3,7% do 70,9 mln zł. Złożyły się na to wyższe o 17,9% wpływy ze sprzedaży biletów oraz wyższe o 28,2% wpływy ze sprzedaży barowej. Dzięki temu segment istotnie poprawił wynik operacyjny EBIT4 , który wyniósł 5,1 mln zł.

Frekwencja w kinach sieci Helios sięgnęła 2,4 mln osób i zwiększyła się o 14,2%. W tym czasie liczba biletów sprzedanych do wszystkich kin w Polsce wzrosła o 17,6%.

W 1 kw. 2014 r. Helios otworzył dwa kina: w Kaliszu i w Siedlcach. W rezultacie sieć kin Helios liczyła na koniec marca 2014 r. 34 kina wielosalowe. W kolejnych kwartałach 2014 r. sieć powinna powiększyć się o dwa kolejne obiekty zlokalizowane w Starachowicach i Jeleniej Górze.

Należy pamiętać, że w 1 kw. 2013 r., wpływ na poziom przychodów segmentu miał sukces frekwencyjny filmu "Drogówka". Next Film Sp. z o.o., spółka zależna Heliosa, była dystrybutorem kinowym tego filmu, a Agora w ramach pionu Projekty Specjalne jego koproducentem. W 1 kw. 2014 r. Grupa Agora nie była istotnie zaangażowana w projekty dystrybucji i koprodukcji filmów kinowych.

W 1 kw. 2014 r. pion Projekty Specjalne zaproponował czytelnikom 14 nowych projektów oraz 1 nową serię wydawniczą, w efekcie czego Agora sprzedała 0,1 mln książek i książek z płytami. Przychody pionu wyniosły 6,5 mln zł, do czego pozytywnie przyczyniły się m.in. wpływy z księgarni internetowej Publio.pl. Strata operacyjna EBIT4 pionu wyniosła 0,5 mln zł i był to wynik lepszy o 4,1 mln zł od tego odnotowanego w 1 kw. 2013 r.

REKLAMA ZEWNĘTRZNA5 - rozwój interaktywnej oferty reklamowej

Pomimo odnotowanego w 1 kw. 2014 r. spadku przychodów ze sprzedaży reklam5 o 8,7%, AMS umocnił swoją pozycję na rynku reklamy zewnętrznej z udziałem na poziomie 37,0%. Całkowite przychody segmentu zmniejszyły się o 9,8%. Dzięki ograniczeniu kosztów operacyjnych o 8,0% segment zakończył 1 kw. 2014 r. z pozytywnym wynikiem na poziomie EBITDA w wysokości 0,6 mln zł. W 1 kw. 2014 r. segment wprowadził do oferty interaktywną gablotę przystankową, która została wykorzystana w kampanii reklamowej jednego z banków. Dzięki specjalnej aplikacji umieszczonej w nośniku citylight w wiacie przystankowej możliwe jest łączenie świata analogowego i wirtualnego.

INTERNET6 - wzrost przychodów i poprawa wyniku operacyjnego

W 1 kw. 2014 r. segment odnotował wzrost przychodów7,8 do kwoty 26,7 mln zł (o 6,4%), głównie za sprawą rosnących przychodów ze sprzedaży reklam internetowych. Dodatkowo, koszty operacyjne zostały ograniczone (o 2,2%) do kwoty 22,7 mln zł. W rezultacie wynik operacyjny segmentu EBIT wzrósł do 4,0 mln zł, a EBITDA3 segmentu do 5,2 mln zł.

W lutym 2014 r. zasięg serwisów grupy Gazeta.pl wśród polskich internautów łączących się z nimi z urządzeń niemobilnych wyniósł 58,7%, co dało grupie Gazeta.pl miejsce w pierwszej trójce polskich portali pod względem zasięgu.

Segment stale rozwija swoje produkty, a w szczególności aplikacje mobilne. W styczniu 2014 r. została udostępniona aplikacja Gazeta.pl LIVE na urządzenia z systemem operacyjnym iOS. A od kwietnia 2014 r. użytkownicy urządzeń z system operacyjnym Windows 8 mogą korzystać z aplikacji Sport.pl LIVE, która dostarcza relacje na żywo oraz wiadomości i materiały wideo dotyczące wszystkich ważnych dla polskiego kibica dyscyplin sportowych.

RADIO - wzrost udziałów w słuchalności

Przychody segmentu radiowego9,10 sięgnęły 18,1 mln zł i były na identycznym poziomie, jak w 1 kw. 2013 r. Wzrost kosztów operacyjnych segmentu to w głównej mierze rezultat działań promocyjnych związanych z Radiem Złote Przeboje. W efekcie segment odnotował stratę operacyjną na poziomie EBIT w wysokości 0,2 mln zł oraz pozytywny wynik na poziomie EBITDA w wysokości 0,5 mln zł.

Stacje radiowe Grupy Agora zwiększyły swoje udziały w słuchalności: radiostacje muzyczne o 0,5pkt% do 4,4%, a TOK FM o 0,1pkt% do 1,2%.

Z końcem 2013 r. zapadła decyzja o zmianie formatu muzycznego Radia Roxy na rockowy od 1 stycznia 2014 r. Od 31 stycznia 2014 r. stacja nadaje program pod nazwą Rock Radio.

17 stycznia 2014 r., dzięki uzyskaniu nowej koncesji na nadawanie, Radio Złote Przeboje zwiększyło swój zasięg techniczny i nadaje swój program także w Legnicy. To już 21 miasto, w którym można słuchać radiostacji.

Segment Radio pracuje także nad poszerzaniem swojej oferty dla użytkowników mobilnych. W lutym 2014 r. swoją premierę miała aplikacja Radia TOK FM na urządzenia mobilne z systemami iOS, Android i Windows 8. Jej użytkownicy mogą słuchać programu stacji na żywo, a po opłaceniu dostępu do archiwum mają możliwość odtwarzania w dowolnym momencie wybranych przez siebie audycji.

DRUK12 - wzrost przychodów

Przychody segmentu z tytułu sprzedaży usług poligraficznych dla klientów zewnętrznych wzrosły o 22,6% w stosunku do analogicznego okresu 2013 r. i wyniosły 40,7 mln zł - głównie ze względu na rosnące przychody z tytułu produkcji w technologii heatsetowej. Segment odnotował pozytywny wynik na poziomie EBITDA1 w wysokości 3,6 mln zł oraz stratę na poziomie EBIT w wysokości 0,8 mln zł.

UWAGA: Od pierwszego kwartału 2014 r., w wyniku zmian organizacyjnych, Grupa Agora ("Grupa") zmieniła sposób raportowania wybranych segmentów operacyjnych. Najistotniejsze zmiany dotyczą wyodrębnienia działalności poligraficznej z dotychczasowego segmentu Prasa Codzienna jako odrębnego segmentu operacyjnego. Kolejna zmiana dotyczy włączenia działalności związanej z wydawaniem czasopism Agory do nowego segmentu Prasa oraz przeniesieniem dotychczasowej działalności pionu Projekty Specjalne do nowego segmentu Film i Książka (wcześniej segment Kino). Dokładny opis zmian w sposobie raportowania poszczególnych działalności biznesowych Grupy Agora znajduje się we właściwych sekcjach Komentarza Zarządu Agory S.A. Dane porównawcze za analogiczny okres 2013 r. zostały odpowiednio przekształcone. Zarząd pragnie jednak zwrócić uwagę, że w związku z tą zmianą, dane prezentowane w raportach kwartalnych za poprzednie okresy mogą nie być w pełni porównywalne z obecnie prezentowanym podejściem zarządczym.

Przypisy:

1 dane nie zawierają przychodów z wzajemnej promocji pomiędzy różnymi segmentami Grupy Agora (jedynie bezpośrednie koszty zmienne kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej), jeżeli taka promocja jest realizowana bez wcześniejszej rezerwacji.

2 podane kwoty uwzględniają tylko część wpływów z reklamowych ofert dwumedialnych (publikowanych zarówno w tradycyjnej Gazecie, jak i wortalach internetowych GazetaPraca.pl, GazetaDom.pl, Domiporta.pl, Komunikaty.pl oraz serwisie Nekrologi.Wyborcza.pl) przypisaną drukowanemu wydaniu Gazety.

3 EBIT i EBITDA dla segmentu Prasa, Film i Książka, Internet oraz Druk wyliczane są po kosztach bezpośrednio przypisanych do danego segmentu lub pionu operacyjnego Grupy, bez alokacji kosztów ogólnofirmowych Spółki (np. kosztów zarządu, większości kosztów pionów wspomagających Spółki), które są zawarte w pozycjach uzgadniających.

4 segment Film i Książka zawiera dane spółki Helios S.A., Next Film Sp. z o.o., tworzących grupę Helios oraz pionu Projektów Specjalnych Agory S.A.

5 segment Reklama Zewnętrzna zawiera skonsolidowane pro-forma dane spółek AMS S.A. i Adpol Sp. z o.o., wchodzących w skład grupy AMS.

6 segment Internet obejmuje skonsolidowane pro-forma dane pionu Internet Agory S.A., LLC Agora Ukraine, Trader.com (Polska) Sp. z o.o., AdTaily Sp. z o.o. oraz Sport4People sp. z o.o., Sir Local Sp. z o.o.

7 dane uwzględniają eliminację wzajemnej sprzedaży pomiędzy pionem Internet Agory S.A., LLC Agora Ukraine, Trader.com (Polska) Sp. z o.o., AdTaily Sp. z o.o. i Sport4People sp. z o.o., Sir Local Sp. z o.o.

8 dane zawierają m.in. część wpływów z reklamowych ofert dwumedialnych (publikowanych zarówno w tradycyjnej Gazecie, jak i wortalach internetowych GazetaPraca.pl, Domiporta.pl i Komunikaty.pl oraz w serwisie Nekrologi.Wyborcza.pl).

9 segment Radio zawiera skonsolidowane pro-forma dane pionu radiowego w Agorze S.A., radiostacji lokalnych i stacji ponadregionalnej TOK FM, wchodzących w skład Grupy Agora, czyli: 21 stacji lokalnych nadających pod marką Złote Przeboje, 7 stacji lokalnych nadających pod marką Rock Radio, radiostacji lokalnej oferującej muzykę w formacie CHR (Contemporary Hit Radio) oraz ponadregionalnej stacji TOK FM obejmującej 16 największych obszarów miejskich.

10 dane obejmują sprzedaż własnego i obcego czasu antenowego związaną ze świadczonymi usługami pośrednictwa.

11 dane zawierają całkowite wpływy pionu Prasa Bezpłatna rozumiane jako wpływy z ogłoszeń oraz insertów w dzienniku Metro, przychody z akcji specjalnych realizowanych w ramach projektów specjalnych Metra oraz wpływy z akcji realizowanych przez mTarget.

12 segment Druk obejmuje skonsolidowane pro-forma dane Pionu Druk Agory S.A. oraz Agory Poligrafii Sp. z o.o.

Źródła danych:

Rynek reklamy: dane dotyczą reklam i ogłoszeń w sześciu mediach (prasa, radio, telewizja, reklama zewnętrzna, internet, kino). W niniejszym sprawozdaniu Agora skorygowała dane dotyczące rynku reklamy telewizyjnej w pierwszym kwartale 2013 r. O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, dane dotyczące poziomu rynkowych wydatków na reklamę w prasie i radiu są szacowane przez Agorę z uwzględnieniem poziomu średniego rabatu i podawane są w cenach bieżących. Z tego też względu, biorąc pod uwagę presję rabatową i wyprzedaż przez media czasów/powierzchni reklamowej, dane te mogą być obarczone pewnymi błędami, które mogą być korygowane na bieżąco. Dane dla prasy dotyczą jedynie ogłoszeń wymiarowych, z pominięciem insertów, ogłoszeń drobnych i nekrologów. Jako podstawę do szacunków użyto wydatków cennikowych z następujących źródeł: monitoring Kantar Media (poprzednio: Expert Monitor), monitoring Agory S.A. Wydatki na reklamę w telewizji, kinie i w internecie oparte są na szacunkach domu mediowego Starlink; szacunki rynku telewizyjnego obejmują kwoty związane z emisją regularnej reklamy oraz sponsoringu, nie zawierają natomiast kwot związanych z telezakupami, product placement lub innymi formami reklamowymi. Szacunki rynku internetowego obejmują, oprócz wydatków na reklamę graficzną (display), także wydatki na reklamy w wyszukiwarkach (Search Engine Marketing), e-mail marketing oraz wydatki na reklamę wideo (od pierwszego kwartału 2012 r.).Szacunki rynku reklamy zewnętrznej pochodzą z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ). Od stycznia 2014 roku liczba podmiotów raportujących przychody do IGRZ uległa zmniejszeniu i rzeczywisty spadek wydatków reklamowych dla reklamy zewnętrznej był niższy niż raportowany przez IGRZ spadek o ponad 12%.

Sprzedaż dzienników: dane dotyczące liczby rozpowszechnianych egzemplarzy dzienników według Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy (ZKDP). Używane w niniejszej informacji pojęcie "rozpowszechnianie" oznacza "rozpowszechnianie płatne razem" z deklaracji składanych przez wydawców do ZKDP.

Czytelnictwo dzienników: dane o czytelnictwie dzienników pochodzą z Polskich Badań Czytelnictwa, badania realizowanego przez Millward Brown na losowej, ogólnopolskiej próbie Polaków powyżej 15. roku życia. Użyto wskaźnika CCS - Czytelnictwa Cyklu Sezonowego informującego o odsetku respondentów deklarujących czytanie przynajmniej jednego wydania tytułu w ciągu poprzedzających 7 dni. Wielkość próby ogólnopolskiej: styczeń- marzec 2014 r. N = 10 461.

Reklama zewnętrzna: dane na podstawie raportu IGRZ o wielkości przychodów wybranych spółek reklamy zewnętrznej: AMS S.A., Business Consulting, Cityboard Media, Clear Channel Poland, Defi Poland, Gigaboard Polska, JETline, Liftboards, Mini Media, Ströer Out of home oraz Warexpo. Raport ten jest opracowany przez IGRZ w oparciu o faktyczne dane finansowe przekazywane przez wymienione podmioty i dotyczące rynku reklamy zewnętrznej definiowanego jako rynek out-of-home, obejmującego reklamę stacjonarną, mobilną i cyfrową.

Zasięg serwisów internetowych: dane dotyczące liczby użytkowników (real users), odsłon i odsłon mobilnych pochodzą z badania Megapanel PBI/Gemius i obejmują użytkowników w wieku 7 lub więcej lat, łączących się z serwerów znajdujących się na terenie Polski, i dotyczą domen przypisanych do Agory S.A. w prowadzonym przez Gemius SA Rejestrze Usługodawców i Grup Usługodawców. Dane dotyczące liczby użytkowników serwisów grupy Gazeta.pl audytowane są przez Gemius SA. Od kwietnia 2013 obowiązują nowe reguły łączenia witryn w grupy wydawców, według których grupa Gazeta.pl obejmuje wyłącznie serwisy internetowe przypisane przez Gemius SA w Rejestrze Usługodawców do Agory S.A. Tym samym wyniki nie są porównywalne z okresami poprzednimi. Od kwietnia 2013 zmianie uległa także metoda wyliczania wskaźnika użytkownicy (real users) - od podstawy szacowania odjęte zostały pliki cookies pochodzące z urządzeń mobilnych. Wskaźnikowi użytkownicy (real users) odpowiadają nowe wskaźniki odsłon i czasu niemobilnego, nie występujące w badaniu przed kwietniem 2013.

Sprzedaż biletów do kin: dane dotyczące sprzedaży biletów w kinach Helios są danymi księgowymi, raportowanymi zgodnie z pełnymi okresami kalendarzowymi. Dane dotyczące sprzedaży biletów są szacunkami grupy Helios sporządzanymi w oparciu o dane Boxoffice.pl na podstawie danych przekazywanych od dystrybutorów kopii filmowych. Sprzedaż biletów do kina raportowana jest w okresach, które nie są tożsame z kalendarzowym miesiącem kwartałem czy rokiem. Liczba sprzedanych biletów w danym okresie mierzona jest począwszy od pierwszego piątku danego miesiąca, kwartału czy roku do pierwszego czwartku przypadającego w następnym miesiącu, kwartale czy roku raportowym.

Udział w słuchalności radiostacji: dane pochodzą z badania RadioTrack przeprowadzanego przez firmę MillwardBrown (wszystkie miejsca słuchania, wszystkie dni słuchania i wszystkie kwadranse); dla radiostacji muzycznych Agory w całej populacji i grupie wiekowej 15+ za okres styczeń-marzec: próba dla 2013: N = 21 053, dla 2014: N = 21 058.

Dane dotyczące średniego rozpowszechniania płatnego miesięczników są danymi własnymi wydawcy. Dane cennikowe dotyczące czasopism pochodzą z monitoringu Kantar Media (poprzednio Expert Monitor); reklama komercyjna brandowa oraz teksty promocyjne; pominięto tytuły specjalistyczne; uwzględniono 116 miesięczników oraz 67 czasopism o innej periodyczności; razem 183 czasopisma w okresie - styczeń-marzec 2014 r.


Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.