Multimedialność

A A A
Marki radiowe Agory to szeroka oferta dla słuchaczy i internautów zainteresowanych najświeższymi informacjami, rozrywką i muzyką - to wszystko zapewniają Radio TOK FM, Radio Roxy i Radio Złote Przeboje, serwisy muzyczne Tuba FM i Tuba.pl oraz portal informacyjny Tokfm.pl. Dzięki synergii radia i internetu Grupa Radiowa Agory dociera do różnorodnych grup odbiorców. Internet to także interakcja z odbiorcami i większe możliwości reklamowe dla klientów GRA.

W eterze program nadają sieci lokalnych stacji zgrupowanych pod markami Radio Złote Przeboje i Radio Roxy oraz ponadregionalne Radio TOK FM. W ofercie GRA znajduje się też poznańskie Radio Blue 103,4 FM.

Rozgłośni Agory można słuchać w największych polskich miejscowościach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i miastach Aglomeracji Śląskiej.

Strony internetowe radiostacji Agory - Zloteprzeboje.pl, Roxy.fm i Tokfm.pl - zapewniają interakcję z odbiorcami, którzy m.in. głosują na hity w liście przebojów i tworzą społeczności wokół marek GRA. Internauci mają też dostęp do dodatkowych treści radiowych powiązanych ze stacjami - takich jak wywiady Radia TOK FM czy programy autorskie Radia Złote Przeboje oraz teksty i zdjęcia. Dzięki społecznościowej funkcjonalności serwisów materiały te można komentować i udostępniać znajomym.

Grupa Radiowa Agory ma także szeroką muzyczną ofertę dla internautów - radio internetowe Tuba.FM i serwis muzyczny Tuba.PL.

Tuba.FM dostępna jest na www, a także jako dedykowana aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Android, iOS (iPhone, iPad), Windows Phone, Symbian, a także na platformę Windows 8. Mogą z niej również korzystać użytkownicy telewizorów Samsung Smart TV, dekoderów Cyfra+, Netia Player, oraz telewizorów Philips i Toshiba z dostępem do Internetu. Dzięki temu ulubionej muzyki na Tubie.FM można teraz słuchać praktycznie wszędzie.

Użytkownicy szukający treści informacyjnych znajdą się w portalu Tokfm.pl, który publikuje wiadomości ze świata polityki, biznesu i kultury oraz materiały wideo przygotowywane przez dziennikarzy multimedialnego newsroomu Radia TOK FM i portalu Gazeta.pl.

Multimedialne działania poszerzają ofertę GRA również dla reklamodawców. Szerokie portfolio marek daje dodatkowe możliwości wykorzystania potencjału reklamowego marek GRA w eterze i w internecie.

Za sprzedaż reklam w stacjach radiowych i serwisach GRA odpowiada Radiowe Doradztwo Reklamowe.