Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 grudnia 2016 / 13:46

Zespoły sprzedaży Agory wyróżnione w rankingu biur reklamy "Media&Marketing Polska"

Komunikat prasowy

W tegorocznej edycji raportu "Biura Reklamy" przygotowanego przez miesięcznik "Media&Marketing Polska" Tandem Media - broker reklamy kinowej i radiowej Agory został liderem wśród biur reklamy kinowej. Zespół sprzedaży Gazeta.pl zdobył pierwsze miejsce w rankingu oceny ogólnej biur reklamy internetowej i został wyróżniony przez redakcję m.in. za ciekawą ofertę. Po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Dobre opinie zebrały też zespoły handlowe "Gazety Wyborczej" i czasopism.

W tegorocznej edycji raportu "Media&Marketing Polska" Tandem Media zdobyło najlepsze opinie wśród klientów i tym samym zadebiutowało na pozycji lidera w rankingu biur reklamy kinowej. Jak podkreślają twórcy zestawienia, wzrost popularności biura wiąże się z prężnym rozwojem sieci kin Helios - Tandem Media jest brokerem powierzchni reklamowych w kinach sieci od stycznia 2015 r.
"Nie bez znaczenia pozostaje również to, że w badaniu ankietowani wyraźnie podkreślają, że biuro daje klientom poczucie bezpieczeństwa" - czytamy w raporcie. Handlowcy Tandem Media szybko i wyczerpująco udzielają odpowiedzi, a także są otwarci na negocjacje cenowe.
Tandem Media otrzymało również bardzo pozytywne opinie jako biuro reklamy radiowej w najważniejszych kategoriach: zaufanie, elastyczność i szybkość działania, i tym samym znalazło się w połowie stawki. 

Biuro reklamy Gazeta.pl kolejny rok z rzędu uzyskało najlepszy wynik pod względem ogólnej oceny zespołów sprzedaży reklamy internetowej, a także zostało wyróżnione przez twórców raportu za interesującą ofertę, do której włączono m.in. atrakcyjne formaty wideo jak Haps i WideoNews. Klienci mają zaufanie do zespołu sprzedaży Gazeta.pl i doceniają jego ciekawe pomysły.

Zespół AMS po raz kolejny został liderem rankingu w kategorii biur reklamy outdoorowej. Według klientów jest niemal idealnym partnerem - działa szybko i sprawnie, ma świetną ofertę i ciekawe pomysły.

Zespół zajmujący się sprzedażą reklam w "Gazecie Wyborczej" uplasował się na drugiej pozycji w ogólnej ocenie biur reklamy prasowej - dzienników. Był chwalony przez klientów m.in. za atrakcyjne formaty oraz sprawne działanie w sytuacjach awaryjnych.
Również zespół sprzedaży czasopism Agory był pozytywnie oceniany przez pracowników domów mediowych m.in. za ciekawe pomysły i rozwiązania, a także otwartość na negocjacje.

Magazyn "Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport "Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje handlowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania.  Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 6-18.10.2016 r. przez Kantar Millward Brown.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.