Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 listopada 2014 / 13:56

13 debat i setki lokalnych spraw w 3 miesiące - Radio TOK FM podsumowuje akcję "Usłysz swoje miasto"

Komunikat prasowy

Od września aż do listopada br., a dokładniej - do pierwszej tury wyborów samorządowych trwała specjalna akcja Radia TOK FM pod hasłem "Usłysz swoje miasto". W ciągu trzech miesięcy dziennikarze stacji odwiedzili 13 miast - Radom, Szczecin, Toruń, Poznań, Lublin, Sopot, Gdańsk i Gdynię, Łódź, Kraków, Wrocław, Kielce i Warszawę, przemierzając łącznie ok. 27000 km.

W każdą środę stacja nadawała program z innego miasta w Polsce, zapraszając jego mieszkańców do rozmowy o tym, z czego są dumni, a co chcieliby zmienić w swoim otoczeniu. Przez cały dzień z danej miejscowości emitowane były specjalne wydania audycji radia TOK FM m.in. "EKG" i "OFF Czarek", a także wiadomości lokalne i kulturalne.

Na zakończenie każdego dnia TOK FM organizowało debatę, w której uczestniczyli mieszkańcy miasta, a przede wszystkim lokalni politycy i eksperci. Łącznie w ramach akcji odbyło się 13 debat, wzięło w nich udział 51 kandydatów na prezydentów i 5 ekspertów. A rozmowom, bardzo często gorącym i wielogodzinnym, przysłuchiwało się ok. 1700 osób!

Akcja "Usłysz swoje miasto", odbywająca się przed wyborami samorządowymi, pokazywała osiągnięcia poszczególnych miejscowości i wspierała aktywność mieszkańców, zachęcając ich do myślenia o swojej społeczności i o tym, jak można zmienić swoje miasto. Była też świetnym źródłem informacji dla osób, które szukały wskazówki, na kogo głosować w wyborach.

Działania pod hasłem "Usłysz swoje miasto" wspierała kampania reklamowa w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki), kinach (sieci Helios i Cinema City), internecie (serwisy internetowe z grupy Gazeta.pl i Onet.pl), a także na nośnikach reklamy zewnętrznej (ekrany LED i reklama mobilna). Reklamy TOK FM, prezentowane sukcesywnie w każdym z miast, będzie było zobaczyć do połowy listopada. Działania promocyjne przygotowało i zaplanowało Radio TOK FM, za produkcję spotów odpowiada studio SVG.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.