Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

0,43%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,43%
mWIG40 0,97%
WIG-MEDIA 0,51%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

2 grudnia 2010 / 12:35

Biura reklamy "Gazety Wyborczej", "Metra", Gazeta.pl i AMS najlepszymi zespołami sprzedaży w rankingu "Media&Marketing Polska"

Komunikat prasowy

Biura reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra" już po raz kolejny zostały ocenione najwyżej wśród wszystkich zespołów sprzedaży dzienników w corocznym rankingu branżowego magazynu "Media&Marketing Polska". Najwyższe noty wśród biur reklamy outdoorowej otrzymał zespół sprzedaży AMS, wśród biur reklamy internetowej jako najlepszy został wskazany zespół Gazeta.pl, a handlowcy Grupy Radiowej Agory zajęli drugie miejsce wśród zespołów sprzedaży reklamy radiowej.

Biura reklamy dzienników Agory zostały określone w rankingu jako "niemal wzorcowe". Najwyżej oceniono je w 8 z 10 kategorii - m.in. za przejrzystą politykę cenową oraz doradztwo i oferowanie ciekawych rozwiązań. Ankietowani wskazali je również jako zespół sprzedażowy, z którym najbardziej lubią współpracować. To już kolejne zwycięstwo biur reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra" w zestawieniu "Media&Marketing Polska".

Zespół sprzedaży AMS był najbardziej chwalony za elastyczne dostosowanie się do potrzeb klientów, fachowe doradztwo i miłą współpracę - uzyskał 7 najwyższych not na 10 rankingowych kategorii.

Biuro reklamy Gazeta.pl po raz pierwszy zostało wskazane jako najlepszy zespół sprzedaży internetowej - najwyżej oceniono je za wysoki poziom obsługi oraz szybkość i sprawność w reagowaniu na potrzeby reklamodawców.

Zespół sprzedaży Grupy Radiowej Agory zajął drugie miejsce wśród wszystkich biur reklamy radiowej, doceniony zwłaszcza za wysoki poziom obsługi przez handlowców i miły kontakt.

Raport "Biura Reklamy" to coroczna publikacja magazynu "Media&Marketing Polska", w której oceny zespołów sprzedaży mediów dokonują pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych. Noty przyznawane są w 10 kategoriach, m.in. szybkość i sprawność reagowania na potrzeby klienta, elastyczność i dostosowywanie się do potrzeb klienta, przejrzystość polityki cenowej, dbałość o dobre relacje z klientami. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 6.09-5.10.2010 r. przez Millward Brown SMG/KRC.





Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.