Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,80 zł

Zmiana[PLN]

0,51%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,51%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 grudnia 2011 / 15:48

Zespoły sprzedaży "Gazety Wyborczej" i "Metra" oraz AMS ponownie najlepszymi biurami reklamy w rankingu MMP.

Zespoły sprzedaży


Komunikat prasowy

Biura reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra" uzyskały wyróżnienie i zostały kolejny raz ybrane najlepszymi zespołami sprzedaży dzienników w corocznym rankingu "Media&Marketing Polska". Zebrały najwyższe noty w 4 spośród 6 ocenianych kategorii i zostały opisane w raporcie jako wzorcowe.

 - Choć w badaniach respondenci łącznie oceniali biura reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra", to formalnie są to oddzielne struktury, silnie współpracujące. To duży sukces Agory, że przy tak mocno rozbudowanych działach udało się wydawcy zachować wysokie oceny jakości obsługi reklamowej. () Obie gazety są otwarte na różne, czasem bardzo niestandardowe możliwości promocji - czytamy w raporcie "Biura reklamy" "Media&Marketing Polska"*.

Drugi rok z rzędu zespół sprzedaży AMS został uznany za najlepsze biuro reklamy firm outdoorowych. Spółka reklamy zewnętrznej Agory uzyskała wyższe noty niż rok wcześniej, a w poszczególnych wymiarach została najlepiej oceniona za ciekawe rozwiązania i przejrzystość cenową.

Biuro reklamy Czasopism Agory zostało wybrane drugim najlepszym zespołem sprzedaży magazynów, a zespół handlowy stacji radiowych Agory znalazł się w pierwszej trójce najlepszych biur reklamy radiowej. Oba uzyskały w tegorocznym rankingu najwyższe historycznie noty.

Zespół handlowy Gazeta.pl został najwyżej oceniony za umiejętność doradzania klientom i oferowania ciekawych rozwiązań.

Raport "Biura Reklamy" to coroczna publikacja "Media&Marketing Polska", w której oceny zespołów sprzedaży mediów dokonują pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: elastyczność i dostosowywanie się do potrzeb klienta, szybkość i sprawność reagowania na potrzeby klienta, wysoki poziom obsługi handlowców, umiejętność doradzenia i oferowania ciekawych rozwiązań oraz przejrzystość polityki cenowej. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 17.09-31.10.2011 r. przez Millward Brown SMG/KRC. *

"Media&Marketing Polska", wydanie tematyczne "Biura reklamy", listopad 2011 r., str. 7.

Powrót