Niestandardowe kampanie

A A A
AMS dostarcza klientom skuteczne rozwiązania komunikacyjne w zakresie reklamy zewnętrznej. Dodatkowo, dzięki swojemu doświadczeniu i bogatemu portfolio nośników, spółka może wdrażać wiele oryginalnych pomysłów wzmacniających marketingowy przekaz klientów.

Prawdziwa trawa pod stopami pasażerów i ławki z nadrukiem przedstawiającym krzesła fortepianowe w wiatach przystankowych, plakaty dające efekt animacji - wykorzystujące technologię elektroluminescencji czy nośniki "opakowane" w kreacje reklamowe - to tylko kilka przykładów oryginalnych kampanii przeprowadzonych na nośnikach AMS. AMS podejmuje się realizacji projektów niestandardowych, nawet takich, które początkowo wydawały się bardzo trudne do wdrożenia. Firma ma na koncie kilkadziesiąt takich realizacji, a w planach wiele rozwiązań, które jeszcze nie raz mogą zaskoczyć i zaintrygować mieszkańców polskich miast.

Niektóre z nich wpisują się w działania pro bono podejmowane przez spółkę - jak np. projekt "Miejskie strefy niepalenia" z maja 2008 r. Trawa, kwiaty i bluszcz pojawiły się wówczas w wybranych wiatach przystankowych AMS w centrum Warszawy jako element akcji społecznej organizowanej przez stołeczny Urząd Miasta. Kampania zwracała uwagę na problem biernego palenia, z którym często było można spotkać się oczekując na przystankach.