Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

21 listopada 2016 / 14:48

Podgrzewane ławki i efekt głębi od AMS

Podgrzewane ławki i efekt głębi od AMS
Komunikat prasowy

W listopadzie br. AMS wprowadził do swojej oferty dwa nowe rozwiązania niestandardowe: podgrzewane ławki w wiatach przystankowych oraz specjalny druk plakatów outdoorowych, dzięki któremu obrazy na plakacie stają się trójwymiarowe i sprawiają wrażenie głębi.

W wybranych wiatach przystankowych AMS jest już możliwość zainstalowania podgrzewanej ławki. Dzięki specjalnej instalacji siedzisko ławki grzeje przez całą dobę. W najnowszej kampanii eKonta, mBank zadbał o ciepłą atmosferę na przystankach w Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu. To pierwszy w Polsce reklamodawca, który skorzystał z tego rozwiązania. Na potrzeby kampanii zostało zainstalowanych 8 takich ławek. "Bądź bogatszy o ciepłą atmosferę na przystanku" oraz "Bądź bogatszy o odrobinę ciepła w chłodny dzień" to informacje, które możemy przeczytać na plakatach znajdujących się na przystankach.

Druk z efektem głębi to drugie z nowych rozwiązań zaproponowane przez AMS. Specjalna technika druku plakatów, poprzez rozmieszczenie płaskich elementów graficznych na warstwach znajdujących się w pozornie różnej odległości od oczu obserwatora, pozwala uzyskać efekt iluzji głębi. To niesamowite wrażenie, wyróżnia każdą kampanię, zwracając uwagę przechodniów oraz kierowców. Po raz pierwszy z tego rozwiązania w kampanii ogólnopolskiej skorzystała firma Maspex. W najnowszej kampanii outdoorowej dżemów Łowicz owoce stają się trójwymiarowe i sprawiają wrażenie jakby "wystrzeliły" ze słoika. Wcześniej, w kampanii lokalnej, tę technikę druku wykorzystała Silesia City Center w Katowicach.

Film prezentujący realizację AMS dla marki Łowicz można obejrzeć na stronie http://www.youtube.com/watch?v=YY0qDU85KG0.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.