Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 grudnia 2015 / 13:44

AMS i Social WiFi z akcją marketingową dla Play

Komunikat prasowy

AMS i Social WiFi przygotowały wspólną akcję out-of-home dla operatora komórkowego Play. Podróżni czekający na wybranych przystankach komunikacji miejskiej w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu mogą nie tylko bez ograniczeń korzystać z dostępu do internetu, ale też od razu odebrać darmowy starter Play.

AMS wspólnie z Social WiFi przygotował darmowe Wi-Fi w wybranych wiatach przystankowych, na których reklamowana jest oferta Play. W poszczególnych lokalizacjach zawisły plakaty zapraszające po odbiór startera Play w najbliższym salonie wraz z podaniem jego adresu. Po zalogowaniu się do sieci Play WiFi na ekranie smartfona użytkownikowi wyświetla się voucher (przesyłany również e-mailem). Uczestnik akcji może wymienić go w salonie Play zlokalizowanym bezpośrednio przy przystankach na darmowy starter.

- Kampania dla Play jest przykładem działań marketingowych, wykorzystujących nowe technologie i potencjał wiat przystankowych do komunikowania się z odbiorcami i dystrybucji dodatkowych korzyści, w tym wypadku voucherów na darmowy starter - mówi Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH w AMS.

- Akcja, dzięki wykorzystaniu wiat przystanków i Wi-Fi, łączy światy online i offline - jej uczestnicy po skorzystaniu z Wi-Fi widzą na ekranach swoich smartfonów voucher upoważniający do odebrania darmowego startera Play w pobliskim salonie - dodaje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.

- Usługa Social WiFi znajduje zastosowanie w coraz większej liczbie akcji specjalnych, eventów indoor-outdoor; obsługujemy strefy Wi-Fi na imprezach masowych. Integrujemy naszą platformę z innymi technologiami i narzędziami tak, żeby wspierała działania z obszaru marketingu, sprzedaży i budowania reputacji. Akcja marketingowa z AMS to kolejny przykład rozszerzania oferty dla naszych klientów - mówi Artur Racicki, CEO Social WiFi.

Kampania Play potrwa do 30 grudnia br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Play to kolejny reklamodawca, który wykorzystał w swojej kampanii darmowe Wi-Fi w wiatach przystankowych AMS.

Film z kampanii można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=fdgVpw-ltgY

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.