Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

1 grudnia 2015 / 13:44

Zespół sprzedaży AMS najlepszy w rankingu biur reklamy "M&MP"

Komunikat prasowy

W raporcie "Biura Reklamy 2015" przygotowanym przez "Media&Marketing Polska" zespół sprzedaży AMS został uznany za najlepsze biuro reklamy outdoorowej roku. Dobre opinie w rankingu zebrały też zespoły handlowe Gazeta.pl, rozgłośni radiowych Agory, "Gazety Wyborczej" i "Metrocafe.pl" oraz czasopism.

To już szósty rok z rzędu, kiedy biuro reklamy AMS zdobywa wyróżnienie w raporcie "Media&Marketing Polska". Jak podkreślają twórcy zestawienia, spółka świetnie sobie radzi z realizacją niestandardowych rozwiązań, poszerzyła portfolio nośników, a podczas Imagination Day zaprezentowała prototypowe wykorzystanie efektu rozszerzonej rzeczywistości.

"Oferta atrakcyjnych formatów i rozwiązań AMS została widocznie doceniona przez klientów. W tej kategorii wyniki badań satysfakcji zdecydowanie zostawiają konkurencję w tyle" - czytamy w raporcie. Handlowcy AMS działają szybko i sprawnie, doceniani są też za kreatywność i doradztwo.

Biuro reklamy Gazeta.pl uzyskało najlepszy wynik w ogólnej ocenie zespołów sprzedaży reklamy internetowej, ex aequo z handlowcami Interia.pl. Klienci dobrze oceniają współpracę z Gazeta.pl, zwłaszcza otrzymywane szybkie i wyczerpujące odpowiedzi na zapytania, mają też do tego zespołu zaufanie.

Biuro reklamy Grupy Radiowej Agory zajęło drugie miejsce w ogólnej ocenie działań zespołów sprzedaży radiowej. Handlowcy cieszą się zaufaniem klientów i budują z nimi trwałe relacje.

Handlowcy zajmujący się sprzedażą reklam w "Gazecie Wyborczej" i "Metrocafe.pl" uplasowali się na trzeciej pozycji w ogólnej ocenie biur reklamy prasowej - dzienników. Byli chwaleni przez klientów m.in. za umiejętność doradzenia ciekawych rozwiązań, oferowane atrakcyjne formaty oraz zapewniane poczucie bezpieczeństwa.

Zespół sprzedaży czasopism zajął szóste miejsce pod względem ogólnej oceny działań biur reklamy magazynów. Był pozytywnie oceniany m.in. pod względem relacji z klientami, za szybkość odpowiedzi na zapytania oraz proponowane ciekawe pomysły i rozwiązania.

Magazyn "Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport "Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje handlowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania.

Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 16-29.09.2015 r. przez Millward Brown SMG/KRC.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.