Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 listopada 2013 / 15:49

AMS wprowadza nową ofertę autobusową - Busback

AMS wprowadza nową ofertę autobusową - Busback
Komunikat prasowy

AMS wprowadził nową ofertę kampanii na autobusach komunikacji miejskiej. Busback to reklama na tyle autobusu, dla której po raz pierwszy na rynku możliwe jest policzenie zasięgu kampanii. Dodatkowo, w ramach promocji klienci mogą zamówić druk odblaskowy bez dodatkowych opłat.

Reklama na busbackach została włączona do AMS Metrics, pierwszego na rynku narzędzia do liczenia parametrów mediowych kampanii out-of-home. Od dziś możliwe jest policzenie zasięgu kampanii również na autobusach, a także poznanie wskaźników mediowych dla kampanii łączącej nośniki stacjonarne z autobusami.

AMS Metrics jest narzędziem do planowania kampanii reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski, dla wszystkich nośników, bez względu na właściciela lub operatora. Dzięki temu narzędziu po raz pierwszy możliwe jest dostarczenie podstawowych wskaźników mediowych dla kampanii reklamy zewnętrznej - m.in. zasięgu i kosztów dotarcia.

- Uwzględnienie reklamy tranzytowej w narzędziu do planowania kampanii outdoorowych to bardzo ważny dla naszej branży krok - mówi Adam Karolak, prezes Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej. - Potrzebę sparametryzowania reklamy na autobusach odczuwaliśmy już od dawna, a klienci zainteresowani tą formą reklamy pytali o porównywalne z innymi kampaniami dane. Dzięki włączeniu reklamy tranzytowej do AMS Metrics uzyskujemy dostęp do podstawowych wskaźników mediowych. Możemy przypuszczać, że spowoduje to częstsze uwzględnianie busbacków w planach klientów zainteresowanych obecnością ich marek w polskich miastach - dodaje Adam Karolak.

Dodatkowo reklamodawcy, którzy skorzystają z nowej oferty AMS, otrzymają druk odblaskowy w cenie kampanii autobusowej.

- Chcemy dać klientom dodatkową możliwość wyróżnienia się w okresie jesienno-zimowym. Dlatego druk odblaskowy włączyliśmy w ramach promocji do standardowej ceny kampanii na busbackach - mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.