Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

4 stycznia 2012 / 16:48

Ponad 1 500 plakatów promujących rodzicielstwo zastępcze - ruszyła kampania laureata konkursu AMS

Ponad 1 500 plakatów promujących rodzicielstwo zastępcze - ruszyła kampania laureata konkursu AMS
Komunikat prasowy

Od początku stycznia na 1500 nośnikach AMS w całej Polsce można oglądać plakat Jana Bajtlika, zwycięzcy 12. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS zorganizowanego pod hasłem Miłość nie cukierki. Uczestnicy tej odsłony konkursu, której patronowało Towarzystwo "Nasz Dom", tworzyli plakaty pokazujące, że dzieci potrzebują od dorosłych przede wszystkim miłości, troski i poczucia bezpieczeństwa - w rodzinie biologicznej lub zastępczej.

Niezwykle oszczędny w formie, typograficzny plakat, na którym są tylko dwa słowa - kluczowe "dom" oraz przekreślone "dziecka" - w prosty sposób pokazuje, że "dom" jest zawsze lepszy niż jakikolwiek jego substytut. Zdaniem jurorów projekt Jana Bajtlika spełnia wszystkie przyjęte w tej edycji kryteria: jest zrozumiały, wzbudza emocje, ale nie zasmuca i nie straszy - przeciwnie, jest intrygujący i może zachęcić do zainteresowania się ideą rodzicielstwa zastępczego jako alternatywą dla domów dziecka.

 - W Polsce, na przekór rozwiązaniom krajów rozwiniętych i w opozycji do potrzeb dzieci, istnieje kilkaset domów dziecka - mówi Tomasz Polkowski, prezes Towarzystwa "Nasz Dom. - Dzieci żyją w nich odseparowane od najbliższych, w warunkach wychowania grupowego, tęskniące za domem, miłością, bliskością. Domy dziecka być może są wygodne dla dorosłych, natomiast dzieciom potrzebne są rodziny - najlepiej ich własne, którym trzeba i można pomagać, a jeśli okaże się to niemożliwe - rodziny zastępcze, w których dzieci znajdą zrozumienie i uczucie - dodaje Tomasz Polkowski.

Plakat, prezentowany na citylightach AMS, będzie można oglądać w pierwszej połowie 2012 roku w całej Polsce.

Patronem głównym 12. edycji konkursu jest Towarzystwo "Nasz Dom". Patronami medialnymi tej edycji są: "Gazeta Wyborcza", Gazeta.pl, "Metro", Radio TOK FM oraz "Media & Marketing Polska". Partnerem i niezależnym audytorem jest KPMG Audyt, a partnerem - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Informacje o konkursie znajdują się na stronie internetowej www.galeria.ams.com.pl

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.