Nagrody i wyróżnienia

A A A
INMA Awards 2015 dla projektu "Otwórz miasto"

Jury prestiżowego konkursu INMA Awards 2015 doceniło projekt z zakresu content-marketingu "Otwórz miasto", realizowany przez "Gazetę Co Jest Grane" i Gazeta.pl. Znalazł się on wśród 30 rozwiązań wydawców prasowych z całego świata, nagrodzonych w 2015 roku w konkursie Międzynarodowego Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych INMA.

W ramach projektu powstał serwis Otworzmiasto.pl z informacjami dla wszystkich, którzy chcieli wiedzieć, co dzieje się w ich mieście i jak świetnie spędzić czas. Redakcje "Gazety Co Jest Grane" i Gazeta.pl, wspólnie z Heinekenem zbierały w nim informacje o najciekawszych miejscach i wydarzeniach w 11 polskich aglomeracjach. Wersja mobilna strony, przygotowana w technologii RWD, została wzbogacona w funkcję geolokalizacji - mogła wykrywać, gdzie w danej chwili jest użytkownik i dzięki temu podpowiadała mu, jakie są najlepsze wydarzenia w jego okolicy.

Nagrody dla aplikacji mobilnych

Portal Gazeta.pl oraz aplikacje mobilne przygotowywane przez zespół Internetu Agory regularnie otrzymują wyróżnienia przyznawane najlepszym projektom z branży mobilnych technologii.

W 2016 roku Gazeta.pl została nagrodzona Mobile Trends Award w kategorii "Portal mobilny".

W 2015 roku do nagrody Mobile Trends Award w kategorii Medycyna nominowana została aplikacja "Moja Ciąża z eDziecko.pl", tworzona przez redakcję serwisu dla rodziców eDziecko.pl i zespół aplikacji mobilnych.

W 2014 roku w branżowym konkursie AppAward 2014 doceniono aż dwie aplikacje Agory - TOK FM i Sport.pl LIVE. Jurorzy konkursu wybrali aplikację TOK FM najlepszą propozycją medialną na system Windows, a internauci wskazali Sport.pl LIVE jako najlepszą aplikację w kategorii Media na system Android. 

Ranking zespołów sprzedaży magazynu "Media&Marketing Polska"

Biuro reklamy Gazeta.pl jest co roku pozytywnie oceniane w rankingu przygotowywanym przez redakcję magazynu "Media&Marketing Polska". Pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych doceniają wysoki poziom obsługi oraz szybkość i sprawność w reagowaniu na potrzeby reklamodawców. W 2010 roku biuro reklamy Gazeta.pl otrzymało tytuł najlepszego zespołu sprzedaży internetowej, a w 2016 roku uzyskało najlepszy wynik w ogólnej ocenie zespołów sprzedaży reklamy internetowej.

Badanie Superbrands

W 2015 roku portal Gazeta.pl znalazł się wśród najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckie na polskim rynku i otrzymał tytuł "Superbrands 2015/2016".

Gazeta.pl i Sport.pl otrzymały także wyróżnienie "Created in Poland Superbrands. 2015/2016", przyznawane przez konsumentów i ekspertów markom, które powstały w Polsce i wyjątkowo dobrze radzą sobie w danej kategorii.

Zobacz także