Wideo

A A A
Autorskie materiały audiowizualne publikowane w serwisach internetowych Agory realizowane są przez własne zespoły reporterskie w nowoczesnym studiu telewizyjnym spółki. Wśród nich są m.in.: cykle redakcyjne, wywiady, nagrania wypowiedzi i komentarzy, relacje z najważniejszych wydarzeń oraz programy publicystyczne. Intensywnie rozwijana jest również produkcja materiałów wideo dedykowanych do mediów społecznościowych i na kanał mobilny. Materiały audiowizualne Agory dostępne są na wielu platformach jednocześnie: małych, średnich i dużych ekranach, w mediach społecznościowych, na oficjalnych kanałach spółki w serwisie YouTube, a także za pośrednictwem aplikacji mobilnych - Gazeta.pl LIVE i Sport.pl LIVE.

Agora rozbudowuje swoją ofertę wideo również o angażujące treści nowej generacji i współpracę z twórcami znanymi z internetu poprzez działalność sieci partnerskiej Epic Makers.

Internetowe formaty wideo

Zespół redaktorów wideo Gazeta.pl realizuje kilkadziesiąt formatów internetowego wideo na potrzeby portalu Gazeta.pl i jego serwisów tematycznych. Większość tych materiałów wideo jest dostępna także na stronie Gazeta.tv. Wśród formatów wideo Gazeta.pl internauci znajdą cykle redakcyjne (m.in. "Ciekawostki historyczne", "Dobry seks"), materiały podsumowujące bieżące informacje z Polski i świata (m.in. "Tomek Golonko przedstawia"), wywiady (m.in. "Sam na sam z Wilkowiczem"), a także autorskie programy tworzone w studio telewizyjnym Agory (m.in. "100 lat.", "Jakub Kuroń gotuje").

Gazeta.pl udostępnia swoje materiały wideo także za pośrednictwem nowoczesnych platform społecznościowych, takich jak Facebook czy Snapchat. Dział wideo tworzy formaty dedykowane do mediów społecznościowych i na kanał mobilny takie jak Gazeta.pl NOW, Haps, Myk, Ach!.

Gazeta.pl NOW to wyjątkowo popularny format internetowego wideo, który w prosty sposób pokazuje ciekawe treści, łącząc tekst z dynamicznymi fragmentami wideo. NOW jest zrozumiałe zarówno z dźwiękiem, jak i bez, a także dopasowane do każdego ekranu. Haps to format krótkiego wideo kulinarnego - każdy odcinek to kilkudziesięciosekundowy materiał wideo prezentujący proste przepisy, z którymi poradzą sobie nawet kulinarni amatorzy.

Współpraca z internetowymi twórcami wideo

Oferta wideo Agory jest systematycznie rozbudowywana o nowe formaty internetowego wideo. Aby angażować młodych użytkowników oraz lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby reklamodawców, Agora stworzyła Epic Makers - studio produkujące autorskie formaty wideo z własną siecią partnerską YouTube, skupiającą największą liczbę polskich youtuberów.

Więcej o Epic Makers: EpicMakers.tv

Reklama przy jakościowych materiałach audiowizualnych 

Sprzedażą reklam emitowanych przy treściach audiowizualnych zajmuje się Biuro Reklamy Gazeta.pl, oferujące powierzchnie reklamowe przy legalnych, bezpiecznych i atrakcyjnych wizerunkowo treściach multimedialnych. Reklamodawcom proponuje zarówno standardowe formaty reklamy wideo, takie jak: spoty reklamowe, branding playera i serwisu, jak i rozwiązania niestandardowe, np. seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych czy transmisje wydarzeń na żywo.

Więcej o reklamie wideo w Gazeta.pl: Reklama.Gazeta.pl