Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

9 grudnia 2016 / 09:34

AdTaily zmienia nazwę na Yieldbird

AdTaily zmienia nazwę na Yieldbird
Komunikat prasowy

8 grudnia br. Grupa AdTaily zmienia nazwę. Pod marką Yieldbird funkcjonować będą teraz nie tylko usługi dla wydawców związane z zarządzaniem ich powierzchniami reklamowymi, ale także rozwiązania dla reklamodawców, dotychczas oferowane pod marką AdTaily. Głównym udziałowcem Yieldbird jest Agora S.A.

- Zmiana nazwy to naturalny krok w rozwoju spółki. W 2012 r. pod marką Yieldbird została uruchomiona usługa polegająca na optymalizacji powierzchni reklamowych wydawców. Okazało się to świetnym ruchem biznesowym. W tej chwili współpraca z wydawcami to główna część naszej działalności i w tym kierunku chcemy się rozwijać. Dlatego zależy nam, by występować wobec naszych partnerów pod nazwą Yieldbird, a nie AdTaily jak dotychczas - tłumaczy Bartłomiej Chmiel, dyrektor zarządzający Yieldbird.

Reklamodawcy tak jak dotychczas będą mogli współpracować z działem sprzedaży spółki w zakresie emisji kampanii bezpośrednich. Co więcej, spółka cały czas rozszerza współpracę z globalnymi i lokalnymi kupującymi na rynkach, na których optymalizuje powierzchnie reklamowe wydawców. Do tej pory Yieldbird rozwinął swoje usługi w ponad 30 krajach świata, obsługując takich gigantów jak m.in. MailOnline (internetowe wydanie Daily Mail), Edipresse Media czy Burda.

- Żeby realnie i trwale zwiększać przychody reklamowe wydawców niezbędne są dwie rzeczy. Po pierwsze, świetna obsługa platform RTB i optymalizacja tzw. open marketu. Po drugie, bezpośrednie pozyskiwanie i dobra obsługa reklamodawców, co do tej pory robiliśmy pod marką AdTaily, a teraz będziemy robić jako Yieldbird. Te dwa elementy, czyli technologia i sprzedaż, muszą ze sobą współpracować i uzupełniać się. U nas tak właśnie się dzieje i to między innymi wyróżnia nas na tle konkurencji - podkreśla Bartłomiej Chmiel.

Rebranding nie pociąga za sobą zmian w sposobie funkcjonowania spółki. Zachowana zostaje ciągłość prawna działalności, co oznacza, że wszystkie dotychczasowe ustalenia i umowy pozostają wiążące. Cały czas w ramach struktur spółki funkcjonuje wewnętrzny software house pod marką Codest, zajmujący się tworzeniem dedykowanego oprogramowania dla firm mediowych.




Yieldbird zatrudnia ekspertów zajmujących się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej. Wspiera wydawców poprzez zaawansowane narzędzia i strategie optymalizacji, rozwiązania dedykowane zespołom sprzedaży bezpośredniej, partnerstwa strategiczne i usługi consultingowe oraz tworzenie dedykowanego oprogramowania dla firm z sektora mediów. Aktualnie w swoim portfolio ma 250 wydawców w ponad 30 krajach na 3 kontynentach i obsługuje ok. 10 miliardów zapytań reklamowych. Głównym udziałowcem spółki jest Agora S.A.

Więcej nayieldbird.com

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.