Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

2 sierpnia 2016 / 11:28

"Ikona wolności" - interaktywny storytelling Gazeta.pl dla marki Jeep

Komunikat prasowy 

"Ikona wolności" - pod takim hasłem serwisy grupy Gazeta.pl zrealizowały akcję z zakresu content marketingu dla marki Jeep z okazji jej 75-lecia. W ramach projektu powstała strona Ikonawolnosci.Gazeta.pl, która w nowoczesnej formie interaktywnego storytellingu przedstawia czytelnikom historię samochodów Jeep.

Projekt "Ikona wolności" realizowany przez portal Gazeta.pl to połączenie treści redakcyjnych z działaniami reklamowymi dotyczącymi marki Jeep, która w ten sposób świętuje jubileusz 75-lecia. - Zabieramy czytelników w niezwykłą, pełną emocji podróż przez którą prowadzi interaktywny storytelling. Projekt jest skierowany do osób oczekujących niezwykłych przeżyć, którym bliskie są emocje oraz dzikość natury i dla których przygodą jest nie tylko podróż w nieznane, ale także codzienne życie - mówi Lidia Marchwińska, dyrektor projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl.

Na stronie Ikonawolnosci.Gazeta.pl można znaleźć interaktywne treści stworzone na potrzeby akcji przez redakcje serwisów z grupy Gazeta.pl - Moto.pl, Sport.pl, Podroze.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl i Logo24.pl. Czytelnicy mogą zapoznać się z historią samochodów Jeep i obejrzeć relację z testu modelu Renegade przeprowadzonego przez redakcję Moto.pl. Dowiedzą się także m.in. gdzie w Afryce najlepiej wybrać się na wyprawę Jeepem, z jakich filmów można nauczyć się survivalu oraz poznają kobiety startujące w ekstremalnych zawodach samochodowych. Do stworzenia serwisu wykorzystane zostały, oprócz publikacji redakcyjnych, materiały wideo, zdjęcia i materiały partnera.

Strona Ikonawolnosci.Gazeta.pl jest promowana w serwisach Gazeta.pl oraz w magazynach "Wysokie Obcasy Extra", "Logo" i "Avanti", a także w "Wysokich Obcasach", tygodniku "Gazety Wyborczej". Akcja "Ikona wolności" wystartowała w połowie lipca i potrwa 2 miesiące.

Storytelling to produkt premium z zakresu content marketingu oferowany przez biuro reklamy Gazeta.pl. Wcześniej z tej propozycji skorzystała m.in. marka Pilsner Urquell w akcji "Idealny smak".

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.