Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

2 czerwca 2016 / 17:15

Przed Euro 2016: nowy i szybszy Sport.pl na smartfony

Przed Euro 2016: nowy i szybszy Sport.pl na smartfony
Komunikat prasowy

Z okazji Euro 2016 Sport.pl uruchomił nową, szybszą wersję mobilną serwisu. Sport.pl na smartfonach - aplikację i wersję mobilną serwisu - promuje reprezentant Polski Grzegorz Krychowiak. Dodatkowo, partnerami Sport.pl na czas Euro 2016 zostały marki Tyskie i KIA.

Wersja mobilna serwisu Sport.pl ma teraz dużo nowocześniejszy wygląd oraz szybciej się ładuje. - W medialnym biznesie, tak jak w sporcie, liczą się ułamki sekund. W nowej wersji serwisu mobilnego czas ładowania się strony oraz publikacji wyników i wpisów w relacjach na żywo skróciliśmy kilkukrotnie. Jesteśmy przygotowani na najszybsze relacje LIVE ze wszystkich meczów Euro - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca grupy Sport.pl.

Oprócz nowej mobilnej wersji strony w ostatnich miesiącach zaktualizowana została także aplikacja Sport.pl LIVE na urządzenia z systemami operacyjnymi Android i iOS. 

- W wyścigu zbrojeń na polskim rynku medialnym liczy się taktyka i pomysł. Naszym jest przeniesienie mistrzostw Europy na smartfony. Aplikacja Sport.pl LIVE jest zdecydowanym liderem na rynku, a teraz mamy też mobilną wersję serwisu, która zadowoli najbardziej wymagających kibiców - dodaje Marcin Gadziński.

Sport.pl na smartfonach promuje reprezentant Polski Grzegorz Krychowiak. Kampania "Sport.pl to jest Twój LIVE" z jego udziałem jest obecna jest w mediach internetowych, prasie, radiu, kinie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Najnowszy materiał wideo z Grzegorzem Krychowiakiem zapraszającym na Euro 2016 na Sport.pl można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=YgRoL4EDNXg&feature=youtu.be.

Oprócz ambasadora, Sport.pl na czas Euro 2016 pozyskał też partnerów biznesowych, jedne z najaktywniejszych firm na rynku sponsoringu sportowego. 

W czerwcu br. współpracę ze Sport.pl rozpocznie marka Tyskie. Kreacje reklamowe będą promowały piwo Tyskie w limitowanych opakowaniach, zachęcających do wzniesienia toastu za biało-czerwonych. Kompania Piwowarska rozpocznie tym samym sportową kampanię "Tyskie - najlepsi kibice w historii" będącą kontynuacją akcji "Tyskie - najlepsze w naszej historii". Na czas Mistrzostw Europy partnerem Sport.pl została również marka KIA Motors Polska, oficjalny sponsor UEFA EURO 2016 . Wspólne działania będą prowadzone między innymi na Facebooku.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.