Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 maja 2016 / 15:53

Michał Rutkowski nowym dyrektorem marketingu Gazeta.pl

Michał Rutkowski nowym dyrektorem marketingu Gazeta.pl
Komunikat prasowy

2 maja br. Michał Rutkowski dołączył do zespołu Gazeta.pl. Jako dyrektor marketingu odpowiada za strategię marketingową portalu Gazeta.pl oraz jego serwisów tematycznych.

- Michał Rutkowski wzmacnia Gazeta.pl nie tylko ogromnym doświadczeniem marketingowym i strategicznym, ale także wybitną kreatywnością i wyczuciem internetu. To dla nas ważny transfer - mówi Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.

Michał Rutkowski jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. Karierę zaczynał w domu badawczym IQS&QUANT Group, później pracował w dziale strategii agencji reklamowej DDB Warszawa jako dyrektor strategiczny, a następnie był dyrektorem marketingu w dzienniku "Nowy Dzień" wydawanym przez Agorę. W 2007 roku wprowadził na polski rynek agencję interaktywną Tribal DDB (obecnie część agencji reklamowej DDB&Tribal), gdzie przez 8 lat zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego. Pracował dla największych marek i reklamodawców, m.in. McDonald's, Allegro, Orange, Tyskie, Lech, Finlandia Vodka, Ekstraklasa SA, Tchibo, Lipton, Knorr, Unilever, PKO BP, Johnson & Johnson i "Gazeta Wyborcza". Przez ostatnie półtora roku jako zastępca dyrektora zarządzającego w Grupie naTemat odpowiadał za rozwój biznesu i nowe przedsięwzięcia. Jest prelegentem podczas licznych konferencji i jurorem konkursów oraz festiwali branżowych - m.in. Effie Awards, Media Trendy, czy Startup Fest.

Michał Rutkowski zastąpił na stanowisku dyrektora marketingu Gazeta.pl Kalinę Wyszyńską, która po 15 latach rozstała się z firmą.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.