Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

23 lutego 2016 / 15:03

Gazeta.pl stawia na WideoNews

Gazeta.pl stawia na WideoNews
Komunikat prasowy

Gazeta.pl uruchomiła nowy fanpage na Facebooku i serwis internetowy W ideonews.Gazeta.pl dedykowane wyłącznie WideoNewsom - krótkim, atrakcyjnym materiałom wideo tworzonym z myślą o serwisach społecznościowych.

WideoNews to krótki materiał wideo, który w prosty sposób pokazuje ciekawe treści, łącząc tekst z dynamicznymi fragmentami wideo. WideoNewsy są zrozumiałe zarówno z dźwiękiem, jak i bez, a także dopasowane do każdego ekranu - powstają z myślą o serwisach społecznościowych i kanałach mobilnych.

Ten angażujący format cieszy się dużą popularnością wśród użytkowników Gazeta.pl oraz fanów portalu na Facebooku. Od 23 lutego br. nowe materiały tworzone przez zespół Gazeta.pl będą pojawiały się również na nowym profilu WideoNews na Facebooku - każdego dnia będzie to ok. 5 nowych materiałów wideo. WideoNewsy będą także dostępne w osobnym serwisie www - Wideonews.Gazeta.pl.

- WideoNews to format idealny do opowiadania ciekawych historii - newsowych, lifestyle'owych i rozrywkowych. Łączy atrakcyjny obraz i zwięzłą, wciągającą narrację. Jest świetny do obejrzenia na komórce lub w feedzie na Facebooku. To kierunek, który chcemy intensywnie rozwijać, bo ta forma podoba się naszym użytkownikom i doskonale odpowiada na ich potrzeby - mówi Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.

Gazeta.pl intensywnie rozwija formaty wideo tworzone z myślą o serwisach społecznościowych - w grudniu 2015 r. i styczniu br. portal zanotował ponad 8 mln emisji, plasując się w ścisłej czołówce zestawienia najpopularniejszych wydawców wideo na Facebooku według Sotrendera*.

- Uważnie obserwujemy to, co dzieje się na rynku - ogromny wzrost popularności globalnych kanałów takich, jak Vice, AJ+ czy BuzzFeed oraz zmieniające się potrzeby użytkowników. Zbudowaliśmy zespół tworzący już kilkadziesiąt WideoNewsów tygodniowo i jako pierwsi w Polsce postawiliśmy na wysokiej jakości materiały przygotowane specjalnie z myślą o Facebooku - dodaje Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.

Format WideoNews będzie pojawiał się także w serwisach grupy Gazeta.pl - m.in. Gazeta.pl, Sport.pl i Plotek.pl, w aplikacjach Gazeta.pl LIVE i Sport.pl LIVE, a także w serwisach społecznościowych Facebook (www.facebook.com/wideonews ) i YouTube (https://www.youtube.com/user/gazetapl ) oraz na ekranach CityInfoTV w warszawskim metrze. WideoNewsy będą także dostępne w osobnym serwisie www - Wideonews.Gazeta.pl.

* Źródło danych - raport Sotrender dla Gazeta.pl, "Jak polskie media wykorzystują wideo na Facebooku" - luty 2016 r.

Ponad 9 mln w grudniu 2015 r. i ponad 8 mln w styczniu br. - tyle razy materiały wideo Gazeta.pl były oglądane na profilu portalu na Facebooku. Gazeta.pl jest zdecydowanym liderem w tej kategorii w śr ód największych polskich portali horyzontalnych. W grudniu 2015 portal zanotował też najwięcej emisji spo śr ód wszystkich polskich marek mediowych na Facebooku. W styczniu br. Gazeta.pl znalazła się na 2. miejscu rankingu - wynika z rankingu Sotrendera.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.