Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

19 lutego 2016 / 16:42

Gazeta.pl liderem wideo na Facebooku

Gazeta.pl liderem wideo na Facebooku
Komunikat prasowy

Gazeta.pl od kilku miesięcy intensywnie rozwija formaty wideo tworzone z myślą o serwisach społecznościowych i urządzeniach mobilnych. W grudniu 2015 r. i styczniu br. Gazeta.pl zajęła odpowiednio 1. i 2. miejsce w rankingu polskich wydawców wideo na Facebooku przygotowanym przez firmę Sotrender.

Ponad 9 mln w grudniu 2015 r. i ponad 8 mln w styczniu br. - tyle razy materiały wideo Gazeta.pl były oglądane na profilu portalu na Facebooku. Gazeta.pl jest zdecydowanym liderem w tej kategorii wśród największych polskich portali horyzontalnych. W grudniu 2015 portal zanotował też najwięcej emisji spośród wszystkich polskich marek mediowych na Facebooku. W styczniu br. Gazeta.pl znalazła się na 2. miejscu rankingu - za marką TVN - wynika z rankingu Sotrendera.

Najpopularniejszymi społecznościowymi wideo Gazeta.pl w grudniu ub.r. były: materiał poświęcony deklaracjom wyborczym Andrzeja Dudy i materiał opowiadający historię Gwiezdnych wojen w 2 minuty. W styczniu br. użytkownicy Gazeta.pl na Facebooku najchętniej oglądali wideo podsumowujące sejmową konferencję prasową na temat genderyzmu i okultyzmu w e-podręcznikach oraz o ataku zimy w Holandii.

- Nowoczesne, krótkie i bardzo treściwe formaty wideo przygotowywane specjalnie z myślą o serwisach społecznościowych to jeden z najważniejszych trendów w internecie. Gazeta.pl, podobnie jak czołowi wydawcy na świecie, codziennie produkuje materiały wideo specjalnie dla swoich fanów na Facebooku. Jako pierwsi w Polsce zdecydowanie postawiliśmy na taką formę przekazu w social mediach oraz kanale mobilnym i widzimy efekty tych działań. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy, z treścią, która trafia w ich oczekiwania - mówi Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.

Gazeta.pl przygotowuje materiały wideo na Facebooka od października ub.r. Kilkuosobowy zespół redaktorów i montażystów tworzy obecnie ok. 5 nowych materiałów dziennie.

Wg nieoficjalnych danych prezentowanych przez Facebooka, serwis ten wyprzedził pod względem emisji plików wideo dotychczasowego globalnego lidera - portal YouTube*. W Polsce z Facebooka korzysta 83 proc. internautów**.

Źródło - raport Sotrender dla Gazeta.pl - "Jak polskie media wykorzystują wideo na Facebooku: - luty 2016 r.

* dane własne Facebooka, telekonferencja nt. wyników za 3. kw. 2015 r.

** dane GFK z grudnia 2015 r.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.