Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,80 zł

Zmiana[PLN]

0,51%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,51%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

20 stycznia 2016 / 10:45

Rekordowy zasięg Epic Makers - ponad 200 milionów wyświetleń miesięcznie

Komunikat prasowy

Epic Makers - studio produkcji internetowych z siecią partnerstw YouTube osiągnęło w grudniu 2015 roku rekordową liczbę 200 326 854 wyświetleń materiałów wideo przygotowanych przez twórców z 463 kanałów*. Zasięg sieci wzrósł tym samym o 105 mln wyświetleń w stosunku do poprzedniego roku.

Epic Makers to największa pod względem liczby twórców i zasięgu sieć partnerstw YouTube w Polsce (Multi-Channel Network, MCN) oraz producent wideo nowej generacji, angażujący internetowe gwiazdy oraz reklamodawców. Ponad 460 kanałów zrzeszonych w sieci ma ponad 15,5 mln stałych widzów (subskrybentów) i łączny zasięg ponad 200 mln wyświetleń miesięcznie. Wszystkie materiały wideo partnerów Epic Makers obejrzano łącznie blisko 4 mld razy.

Sieć Epic Makers nieustannie się rozwija, stawiając na wsparcie techniczne oraz produkcję autorskich formatów wideo, powstających we współpracy ze znanymi youtuberami oraz debiutantami. W przygotowywanych nowych seriach wykorzystana zostanie najnowocześniejsza technologia - m.in. materiały będą realizowane w rozdzielczości 4K oraz z wykorzystaniem wideo 360 stopni. - Na użytek naszych twórców zakupiliśmy sprzęt do nagrywania w ultraHD oraz profesjonalnego rejestru dźwięku. Do pełnej i bezterminowej dyspozycji partnerów są też licencjonowane biblioteki audio obejmujące 44 tysiące ścieżek. Zamierzamy również, we współpracy z zespołem technicznym YouTube, przeprowadzić gruntowny audyt kanałów działających w ramach Epic Makers, w celu polepszenia ich pozycjonowania oraz zwiększenia zarobków - mówi Łukasz Skalik , dyrektor programowy Epic Makers, odpowiedzialny za kreację marki i koordynację współpracy z partnerami.

Wzmocniony został również zespół sprzedażowy Epic Makers, którego celem jest pozyskiwanie i opieka nad realizacją niestandardowych kampanii reklamowych między markami a youtuberami. - Chcemy we współpracy z reklamodawcami, agencjami i domami mediowymi zająć się efektywniejszym lokowaniem produktów w kanałach naszych twórców - mówi Łukasz Grzejek , szef Epic Makers. - Naszą główną ambicją jest nie tylko utrzymanie pozycji lidera zasięgu na rynku polskich sieci wielokanałowych MCN, ale też budowa relacji biznesowych między markami a twórcami Epic Makers.

Epic Makers dysponuje zasięgiem 147 tys. materiałów wideo dostępnych na 463 polskich i zagranicznych kanałach w serwisie YouTube. Do sieci należą m.in. G.F.Darwin, Cezik, Historia bez cenzury, Yoczook, Marcin Dubiel, SmiechawaTV, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz, Serafin TV, a także artyści i wytwórnie muzyczne (m.in. MaxFloRec).

Epic Makers bazuje na 5 licencjonowanych agregatorach YouTube podzielonych na kategorie, w tym jednym gamingowym zrzeszającym m.in. Mandzia, Naruciaka i kanał izak LIVE.

* źródło: CMS YouTube, grudzień 2015

Powrót