Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

18 stycznia 2016 / 16:37

AdPlayer Group - sieci AdPlayer i Glossy Media pod jednym szyldem z rozbudowaną ofertą

Komunikat prasowy

AdPlayer i Glossy Media, sieci reklamy internetowej należące do Agory, będą działać jako jeden podmiot - AdPlayer Group. Już w grudniu ub.r. sieci połączyły swoje zespoły sprzedażowe, a teraz tworzą jedną strukturę i proponują swoim klientom nową, zróżnicowaną ofertę reklamową.

AdPlayer Group wykorzystuje potencjał produktów i usług dotychczas oferowanych przez dwie sieci reklamy internetowej AdPlayer i Glossy Media. Na czele nowej struktury stanął Krzysztof Beniowski, dotychczasowy szef sieci AdPlayer, a dyrektorem ds. sprzedaży została Ewa Chmurkowska, która dotąd zarządzała Glossy Media. Dodatkowo, nad sprawnym działaniem połączonego zespołu agencyjnego czuwa Magdalena Trzebieniak, która dołączyła do zespołu w listopadzie 2015 r.

Klienci AdPlayer Group będą mogli skorzystać nie tylko z nowoczesnych rozwiązań reklamy wideo i display, ale także całkiem nowych produktów. - Dzięki połączeniu dwóch sieci reklamy internetowej możemy zaoferować naszym klientom najbardziej jakościową powierzchnię reklamową w polskim internecie, niezależnie od wybranego przez nich formatu - mówi Krzysztof Beniowski , dyrektor zarządzający sieci AdPlayer Group.

Nowością w ofercie sieci jest m.in. Cover Site - nowy, autorski mechanizm dystrybucji treści reklamowych, dzięki któremu są one pokazywane precyzyjnie dobranej grupie użytkowników. - Zmieniamy sposób, w jaki przekaz dociera do użytkowników - dobrej jakości, interesujące treści "wyszukują" osoby, do których są skierowane. Dzięki temu reklamodawca nie jest jak dotychczas uzależniony od spostrzegawczości użytkowników i ich "klików" - tłumaczy Krzysztof Beniowski.

Wśród nowości ofertowych przygotowanych przez zespół AdPlayer Group znalazły się także m.in. spoty reklamowe na stronach artykułowych i kampanie targetowane w oparciu o dane. Wraz z pełną integracją obu biznesów powstaje również nowy cennik reklamowy.

Łączny zasięg sieci AdPlayer Group w śr ód internautów to aż 76,28%*.

Więcej informacji na temat sieci AdPlayer Group i jej oferty znaleźć można na stronie: Adplayer.pl .

* źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2015

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.