Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

27 listopada 2015 / 16:07

#2016roksportu - podsumowanie konferencji "Marketing sportowy w cyfrowym świecie"

#2016roksportu - podsumowanie konferencji
Komunikat prasowy

Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej, piłkarskie Euro, igrzyska olimpijskie - rok 2016 dla polskich kibiców zapowiada się niezwykle atrakcyjnie. Uczestnicy konferencji "Marketing sportowy w cyfrowym świecie", zorganizowanej 26 listopada br przez Sport.pl i agencję komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska, nie mieli wątpliwości - większość kibiców śledzić będzie przyszłoroczne wydarzenia na urządzeniach mobilnych.

Twitter, Periscope, Snapchat i inne aplikacje mobilne są niezwykle popularne także w wśród kibiców. To głównie wokół tych narzędzi i form najbardziej angażujących użytkowników skupi się w sieci sportowy świat w nadchodzącym roku. - Spodziewamy się, że ponad połowa naszych użytkowników, będzie śledzić takie wydarzenia jak piłkarskie mistrzostwa Europy czy igrzyska olimpijskie w Rio właśnie za pomocą smartfonów - mówił podczas konferencji Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Sport.pl.

W trakcie najważniejszych przyszłorocznych imprez ekspresowe i ekskluzywne treści, także materiały wideo, będzie dostarczała aplikacja Sport.pl LIVE. To niekwestionowany lider na rynku mobilnych urządzeń w Polsce. - Wystartowaliśmy dwa lata temu i mamy prawie milion pobrań. 90% pobrań jest na Androida - podkreślał Marcin Gadziński.

Podczas konferencji "Marketing sportowy w cyfrowym świecie" swoje prezentacje mieli m.in. Agnieszka Gajzler z Carat Polska (efektywne mierzenie i monitorowanie działań komunikacyjnych w internecie, blogosferze i social media na przykładzie piłki ręcznej), Artur Grochowski , dyrektor sprzedaży Sport.pl (skuteczne multimedialne kampanie sportowe), Zbigniew Nasarzewski , Innovation Manager z agencji Hypermedia (czy nowe technologie to tylko moda, czy realna przyszłość?). Gość specjalny z Londynu Charlie Wylie , dyrektor ds. biznesu sportowego Dentsu Aegis Network opowiedział o tym, jak rynek marketingu sportowego wygląda za granicą.

Po zakończeniu części merytorycznej, uczestnicy mogli spróbować swoich sił w jeździe na rowerze w wirtualnej rzeczywistości. Przygotowana przez Dentsu Aegis Network instalacja składała się z rowerów na trenażerach oraz pary hełmów Virtual Reality. Użytkownicy siedzący na rowerze mogli udać się na wirtualną przejażdżkę na Mazury.

Konferencja zgromadziła przedstawicieli licznych związków sportowych, sponsorów, mediów, marek oraz organizacji zajmujących się marketingiem sportowym. Łącznie w spotkaniu uczestniczyło ok. 100 osób, a wykorzystany przez organizatorów hashtag #2016roksportu był tego dnia jednym z najpopularniejszych na polskim Twitterze.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.