Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

20 maja 2015 / 10:58

Wyniki badania "Gender Factor - męskie branże w kobiecych rękach"

Wyniki badania
Komunikat prasowy

We wtorek, 19 maja br., podczas śniadania prasowego w siedzibie Agory, zaprezentowany został raport "Gender Factor - męskie branże w kobiecych rękach" powstały w oparciu o największe w Polsce badanie dotyczące preferencji zakupowych kobiet i mężczyzn oraz tego, jak oceniają oni komunikację marketingową poszczególnych branż. Raport ukazał się jako wspólny projekt Beauty Management PR & Marketing to Women, Mobile Institute i sieci reklamy kobiecej Glossy Media.

Celem badania było sprawdzenie, jak poszczególne branże postrzegane są przez kobiety i mężczyzn, jak oceniana jest ich komunikacja marketingowa i jak przekłada się to na decyzje zakupowe. Wyniki zaprezentowane w raporcie, wskazują na znaczące różnice pomiędzy płciami i wciąż silne stereotypy, które rządzą konsumentami. Jak wynika z raportu, branże, których komunikacja marketingowa nie przemawia do kobiet to m.in. finanse, nieruchomości, ubezpieczenia, erotyka i alkohole. Najbardziej kobiece marki według autorów raportu to Avon, Dove i Vichy.

Jak wskazują autorzy raportu, współczesna Polka w przedziale wiekowym 25-34 to "Zosia Samosia", której towarzyszy "Modny Wrażliwiec". Ona - jest decydentką dokonującą zakupów i samodzielnych decyzji w większej ilości kategorii produktów niż mężczyzna. Natomiast On to współczesny mężczyzna z pokolenia Millenials - jak sam o sobie mówi, jest wrażliwy i skoncentrowany na tym, żeby modnie i dobrze wyglądać, co potwierdzają jego zainteresowania i aktywność zakupowa w obszarze mody, sportu oraz zdrowego stylu życia.

Raport "Gender Factor - męskie branże w kobiecych rękach" powstał w oparciu o badanie grupy 2,5 tys. internautów metodą responsywnych ankiet elektronicznych publikowanych na stronach internetowych, m.in. strategicznego partnera medialnego raportu - Glossy Media oraz w targetowanej wysyłce mailowej.

Całość raportu można pobrać ze strony: genderfactor.eu

Glossy Media współpracuje obecnie z ponad 140 serwisami internetowymi oraz licznymi forami i blogami, których łączny zasięg sięga 65 proc. w kategorii tematycznej Kobieta*. Sieć pracuje także z największymi domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi. Glossy Media jest częścią Grupy Agora. 

* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, marzec 2015

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.