Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 stycznia 2015 / 10:40

Gazeta.pl z nową stroną główną i nowym logo

Gazeta.pl z nową stroną główną i nowym logo
Komunikat prasowy

Gazeta.pl zmieniła stronę główną. Wdrożeniu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej.

- To prawdopodobnie największa zmiana w historii portalu, ale to nadal ta sama Gazeta.pl, tylko w nowocześniejszej i atrakcyjniejszej formie. Jesteśmy dumni z tego, kim jesteśmy. Chcieliśmy zachować styl i charakter, który cenią nasi czytelnicy, a jednocześnie dać im produkt, który wygląda jak przystało na rok 2015 - mówi Paweł Stremski, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl.

Strona główna Gazeta.pl ma nowy układ - zwiększyła się w nim liczba prezentowanych zdjęć, formatów graficznych oraz materiałów wideo. Witryna jest podzielona na duże, atrakcyjne wizualnie obszary tematyczne, zawierające większą liczbę materiałów. Niektóre z działów zyskały nie tylko nową formę graficzną, ale też poszerzyły zawartość - "Biznes" łączy się teraz z "Technologiami", "Kultura" z "Rozrywką", a "Styl Życia" został rozbudowany o nowe podsekcje: "Moda i uroda", "Dom i wnętrza" oraz "Rekreacja". Stronę główną Gazeta.pl zamyka obszar "Nie przegap", w którym użytkownicy znajdą najciekawsze materiały z serwisów, prezentowane wcześniej na stronie głównej, a teraz podane w bardzo atrakcyjnej graficznie formie.

Na Gazeta.pl dodatkowo wprowadzono nowy sposób przedstawiania autorów poszczególnych materiałów. Przy najważniejszych artykułach z każdego obszaru będą prezentowane zdjęcia oraz nazwiska ich twórców. Wyeksponowane będą również oryginalne formaty, które wyróżniają Gazeta.pl na rynku - m.in. rysunki Marka Raczkowskiego, quizy Michała Protaziuka, "Faktoid" Filipa Połoski czy "Weekend" Hani Rydlewskiej.

Nowa strona główna Gazeta.pl jeszcze wyraźniej podkreśla najważniejsze i najciekawsze tematy. Najnowsze informacje pojawiają się w specjalnym obszarze LIVE. - Naszym długofalowym celem jest automatyczne dopasowanie strony do czytelnika, jego zachowań, zainteresowań i potrzeb - wyjaśnia Paweł Stremski. - Pierwszym krokiem jest wprowadzenie specjalnego rankingu najnowszych i najpopularniejszych treści na stronie, który z powodzeniem sprawdza się w naszych aplikacjach. W kolejnych miesiącach będziemy testowali nowe pomysły day- i weekpartingowe - dodaje.

Nowa Gazeta.pl to też zmiana identyfikacji wizualnej. Jej autorem jest White Cat Studio. Motywem przewodnim nowego logo pozostał układ 9 kropek, który towarzyszy Gazeta.pl od momentu powstania. - Poprzednia identyfikacja wizualna z 2006 roku "zestarzała się" i nie odpowiadała już temu, czym dzisiaj jest Gazeta.pl - mówi Kalina Wyszyńska, dyrektor działu marketingu w Gazeta.pl. - Zależało nam na tym, by nowe logo łączyło wszystkie platformy, na których dostępna jest Gazeta.pl i w pełni oddawało jej charakter - dodaje.

Zmiany w Gazeta.pl obejmują nie tylko pełną wersję strony www, ale także wersję mobilną oraz aplikację Gazeta.pl LIVE na najważniejsze systemy - Android, iOS oraz Windows Phone 8.

Nowa strona główna Gazeta.pl to lepszy i ciekawszy produkt reklamowy. Klienci mogą skorzystać z oferty reklamowej obejmującej m.in. duże, poziome formaty graficzne, kontekstowe formaty w obszarach tematycznych, a także duży wybór formatów content marketingowych. Zwiększyły się też możliwości prezentacji partnerskich treści reklamowych oraz realizacji projektów specjalnych.

Materiał wideo o nowym logo

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.