Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

6 września 2013 / 09:35

Glossy Media poszerza ofertę o działania marketingowe na blogach i forach

Komunikat prasowy

Glossy Media poszerza ofertę dla klientów o usługi content marketingu wspierające obecność marek w mediach społecznościowych. Niestandardowe działania w ramach sieci realizować będzie zespół Glossy Sociall.

Glossy Media to pierwsza na polskim rynku sieć reklamy internetowej skoncentrowanej na dotarciu z przekazem reklamowym do kobiet. Nowy dział Glossy Sociall poszerza jej ofertę o działania realizowane na blogach, forach internetowych oraz w serwisach społecznościowych.

Nasycenie rynku różnymi formami reklamy oraz zapotrzebowanie ze strony klientów na nowe formy przekazu skłoniło nas do poszukiwania niekomercyjnych rozwiązań. Bazując na content marketingu budujemy wizerunek i wspieramy obecność marek na blogach i forach. W dalszym ciągu wyróżnikiem naszych działań jest docieranie do kobiet, jako dynamicznie rozwijającej się i decydującej grupy konsumentów - mówi Katarzyna Cieślik-Klima, Dyrektor Glossy Media

Glossy Sociall to zespół doświadczonych specjalistów, którzy w oparciu o content marketing przygotowują dla klientów indywidualne strategie obecności w mediach społecznościowych, z dużym naciskiem na blogosferę i fora internetowe skierowane do kobiet. Dział współpracuje z blogerami z różnych branż - zarówno z najpopularniejszymi, jak i niszowymi twórcami.

Blogi stały się prawdziwym fenomenem internetu. Do regularnego ich czytania przyznaje się ponad połowa polskich użytkowników sieci. Natomiast fora są najbardziej wartościowym miejscem dyskusji na każdy temat, a co za tym idzie, wymiany informacji przez konsumentów o markach, produktach, usługach. Dlatego uważamy, że blogi i fora to podstawowe medium content marketingu w mediach społecznościowych - mówi Ewa Zielińska, kierownik ds. rozwoju Glossy Sociall.

Dzięki odpowiednio dobranemu do potrzeb klienta przekazowi, tworzonemu w ramach strategii content marketingu, Glossy Sociall daje możliwość precyzyjnego dotarcia do każdej, nawet wyjątkowo sprofilowanej grupy docelowej. Dodatkowo szerokie portfolio wydawców Glossy Media umożliwia zbudowane dużego zasięgu i działań cross mediowych.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.