Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

3 kwietnia 2013 / 13:50

Nowa Domiporta.pl w Responsive Web Design

Nowa Domiporta.pl w Responsive Web Design
Komunikat prasowy

Domiporta.pl jako pierwszy w Polsce serwis nieruchomości jest dostępny w nowoczesnej technologii Responsive Web Design umożliwiającej dostosowanie wyświetlania strony do urządzenia, na którym jest oglądana. Dzięki wdrożeniu nowej technologii użytkownicy serwisu mogą wygodnie przeglądać ogłoszenia na różnych urządzeniach - komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach i smartfonach.

- Zaprojektowanie nowej wersji serwisu w technologii RWD to krok w kierunku maksymalnego dostosowania się do preferencji użytkowników. Projektując serwis skupialiśmy się na wprowadzeniu rozwiązania jak najbardziej przejrzystego i intuicyjnego - wyjaśnia Agnieszka Grodkowska, dyrektor ds. projektów specjalnych Domiporta.pl.

Domiporta.pl w technologii Responsive Web Design zyskała też nowy, przejrzysty layout z jedną prostą wyszukiwarką. Na stronie głównej obecna jest tylko jedna reklama prezentowana w postaci ekskluzywnego tła wyszukiwarki, zaś oferty promowane przez agencje nieruchomości i deweloperów znajdują się na dole strony. Wyniki wyszukiwania prezentowane są bardziej czytelnie i atrakcyjnie dzięki większym zdjęciom, krótszym opisom oraz dodatkowym informacjom ułatwiającym analizowanie danych. Z myślą o wygodzie użytkowników na stronach prezentujących poszczególne ogłoszenia wprowadzono mapę z lokalizacją nieruchomości i pobliskich miejsc użyteczności publicznej, a formularz kontaktowy w postaci belki porusza się zgodnie z ruchem użytkownika przy "scrollowaniu" szczegółów oferty. Nowy layout serwisu zaprojektował Krzysztof Kania i zespół projektowy Domiporta.pl.

Uruchomienie Domiporta.pl w technologii RWD jest wsparte kampanią promocyjną, która obejmuje prasę ("Gazeta Wyborcza"), internet (Gazeta.pl, Onet.pl), telewizję (Polsat) oraz reklamę zewnętrzną na nośnikach AMS (billboardy i citylighty) i spoty kinowe prezentowane w sieci kin Helios. Kampania rozpoczęła się 2 kwietnia 2013 r. i potrwa do końca maja 2013. Za zakup mediów i przygotowanie kreacji odpowiada zespół promocji serwisu Domiporta.pl.

Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius Domiporta.pl zajmuje trzecie miejsce w swojej kategorii. Ze styczniowych danych wynika, że z serwisu miesięcznie korzysta prawie 650 tys. użytkowników, którzy generują ponad 31 mln odsłon.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.