Internet

A A A
Agora, jako jeden z współtwórców i aktywnych uczestników rynku internetowego w Polsce, stale rozwija swoją ofertę, udostępniając internautom jakościowe treści i materiały wideo w serwisach tematycznych, platformy ogłoszeniowe oraz serwisy społecznościowe. Reklamodawcy mogą korzystać z rozbudowanej oferty działań marketingowych wykorzystujących marki Agory za pośrednictwem biura reklamy Gazeta.pl, a także poprzez wyspecjalizowane sieci reklamowe.

Serwisy internetowe

Agora posiada bogatą ofertę serwisów tematycznych z wiadomościami i treściami multimedialnymi z najważniejszych i najpopularniejszych kategorii, jak informacja, rozrywka czy sport. Serwisy z grupy Gazeta.pl należą do czołówki w swoich kategoriach tematycznych, gwarantując internautom dostęp do rzetelnych i atrakcyjnych treści wzbogaconych materiałami wideo i galeriami zdjęć.

Są wśród nich m.in. Wiadomości.Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Sport.pl, Next.Gazeta.pl, eDziecko.pl, Ugotuj.to, Moto.pl, Plotek.pl iDeser.pl.

Serwisy społecznościowe Agory to popularne platformy aktywizujące miliony internautów skupionych wokół Forum.Gazeta.pl, a także prowadzących blogi tematyczne na Blox.pl.

W ofercie grupy Gazeta.pl znajdują się też serwisy rekrutacyjne - GoldenLine.pl i GazetaPraca.pl oraz ogłoszeniowe - poświęcony motoryzacji Autotrader.pl i związany z rynkiem nieruchomości serwis Domiporta.pl.

Wiele platform dystrybucji treści

Bogate zasoby treści, zdjęć i materiałów multimedialnych, które codziennie oferują serwisy internetowe Agory, dostępne są w wielu kanałach komunikacji, m.in. w smartfonach i na tabletach - w postaci lekkich stron (wszystkie serwisy, w tym Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Sport.pl, Plotek.pl) oraz dzięki aplikacjom na iOS i Androida, m.in. Gazeta.pl LIVE, Sport.pl LIVE i Plotek. Materiały audiowizualne Agory dostępne są również na jej oficjalnych kanałach w serwisie YouTube, gwarantując internautom z całego świata dostęp do materiałów wideo produkowanych przez media Spółki.

Reklama

Biuro reklamy Gazeta.pl i sieci reklamowe Agory specjalizują się w wielu obszarach reklamy internetowej zapewniając marketerom szeroki wachlarz rozwiązań reklamowych. Zespół sprzedaży Gazeta.pl oferuje standardowe formaty reklamowe przy jakościowych treściach serwisów grupy Gazeta.pl oraz "szyte na miarę" działania marketingowe dostosowane do potrzeb reklamodawców i preferencji konkretnych grup odbiorców.

Spółka posiada obecnie kilka wyspecjalizowanych sieci reklamowych m.in.: sieć reklamy wideo AdPlayer Group, agencję marketingu efektywnościowego - Optimizers oraz sieć Yieldbird działającą w obszarze reklamy programmatic.