Zespoły sprzedaży Agory w czołówce najwyżej ocenianych biur reklamy mediów w Polsce

25.11.2009
A A A
Komunikat prasowy

w rankingu biur reklamy magazynu "Media&Marketing Polska" czołowe miejsca kolejny rok z rzędu przypadły zespołom sprzedaży mediów Agory.

Klienci doceniają je przede wszystkim za elastyczność i pomysłowość w tworzeniu nowych ofert.

Biura reklamy dzienników Agory - "Gazety Wyborczej" i "Metra" oraz stacji radiowych Agory zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach.

Klienci dzienników Agory cały czas wysoko oceniają zespoły sprzedaży "Gazety Wyborczej" i "Metra" - "za przejrzyste zasady działania połączone z dobrą pracą handlowców i dbałością o dobrą atmosferę". Radiostacje Agory zostały doceniane za dobre relacje z domami mediowymi, sprawność w działaniu i miłą współpracę. W odniesieniu do obu zespołów reklamodawcy wskazywali również na jeszcze większą elastyczność w tworzeniu ofert i dostosowaniu się do potrzeb klientów.

Drugie miejsca w zestawieniach przypadły zespołom sprzedaży czasopism Agory - w kategorii magazyny oraz AMS - w kategorii outdoor.

W przypadku czasopism podkreślano przede wszystkim elastyczność biura reklamy w podejściu do klienta i wysoką jakość obsługi, natomiast AMS chwalono zwłaszcza za kreatywność, przejrzystość zasad i dbałość o dobre relacje z reklamodawcami.

Biuro reklamy Gazeta.pl zostało najwyżej ocenione przez domy mediowe i agencje reklamowe za elastyczność i dostosowanie do potrzeb klientów i uplasowało się na 8. miejscu w rankingu biur sprzedaży projektów internetowych.

"Media&Marketing Polska" publikuje raport "Biura Reklamy" raz w roku. Oceny zespołów sprzedaży dokonują pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych odpowiedzialni za kontakty z mediami, którzy przyznają noty w 10 kategoriach, m.in. szybkości i sprawności reagowania na potrzeby klienta, elastyczności, przejrzystości polityki cenowej, dbałości o dobre relacje z klientami, umiejętności doradzania i oferowania ciekawych rozwiązań.